An itibariyle bugün 18 yaşıma girdim, fakat kimse kutlamayacak , siz onsekiz yaşınıza yalnız girdiniz mi?
Evet sorum bu, şu anda kendimi çok yalnız hissediyorum ama pekte önemli değil gibi, ama bu hayatta bir defa 18e girdim, ve yatakta yatarak:/
An itibariyle bugün 18 yaşıma girdim, fakat kimse kutlamayacak , siz onsekiz yaşınıza yalnız girdiniz mi?
Evet sorum bu, şu anda kendimi çok yalnız hissediyorum ama pekte önemli değil gibi, ama bu hayatta bir defa 18e girdim, ve yatakta yatarak:/
Doğum günün kutlu olsuuuuuan. Benim de Çarşamba günü bakalım kim hatırlayacak. Genelde doğum günümde gece yarısı olur olmaz beni bi ağlama tutar nedendir bilmiyorum sanki ruhum yas tutuyor acı çekiyorum garip baya ama gündüz daha iyi geçiyor
Farkı ne
Kader ortağım😊 bende kedimle beraber televizyon başında geçirmiştim 18. yaş günümü. Şimdi oda yok. İçini karartmak istemem. Umarım daha güzel yaş günlerin olur
Cevap
4Cevap
Negatif düşünme kanka, şayet negatif düşünürsen hayatına öyle insanlar girer. Pozitifte ol demiyorum. Kendine değer vermeyi dene
İyi ki doğdun 🎊
Kanka kız arkadaş aile falan gelip geçici. Kendin için negatif olma yeter
Emin ol gün gelir hatırlamazsın bile.
Asıl önemli olan, bundan sonra yatakta mı geçireceksin? Kendin için bir şeylere çabalaman gerekir.
Pardon, doğum günün kutlu olsun 😃🎂
Evet 💪🏻
24 temmuzda girdim benim gibiler için çok bir şey ifade etmiyor doğum günleri
Bende ayın 18 inde girdim. Hiç bir değişiklik yok mk. Ben cok afilli bişey saniyodum.
hiç doğum günü kutlamadım
Ben de yaşım ilerledikçe yalnız doğum günleri yaşadım ve bugün daha da yalnız tek kız arkadaşım var şu anda ve ailem. Sizin de tüm geçmiş doğum günleriniz kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun
🥰
çok da önemli değil kutlamaları
Doğum günün kutlu olsun
Artık reşit bir ergensin Hayat başlıyor he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?