ben @ahmettbsll ve birkaç arkadaşla Yeşilköy sahildeyim. Siz neler yapıyorsunuz? 🌙

ben @ahmettbsll ve birkaç arkadaşla Yeşilköy sahildeyim. Siz neler yapıyorsunuz? 🌙

Çarşı yürüyüşü sonrası ailecek Kuyubaşı'ndaki bir akrabamıza (annemin kuzeni) gittik. Malum rahmetli anneannem ve kardeşlerinden kalma köydeki tarla konusu hakkında görüş almak istedik. Bayağı durmadan sohbet ettik. İnşallah pazartesi günü tarla bizim oluyor. Bir tarla için ne hallere düşüyoruz? İntikal, vekalet, veraset işleri için babam 6 kez ilçeye gidip geldi. Mirasçılar çok kalabalık olunca bu işler de uzayıp gidiyor. Pazartesi final.

Sizede iyi eğlenceler diliyorum
Cevap
21Cevap
Sitede geçiriyorum
Vallahi ne olsun, evdeyim Bence yazmakla meşguldüm. İyi gezmeler sana da başkan :D :D :D
Oynarken World Of Warcraft Heyecanını Kıyasıya Yaşayacağınız Alternatif Oyun Listesi!
Önemli olan nerde olduğumuz değil gökyüzünü kiminle paylaştığımız. ☁️☁️🌌
O an kime denk geldiysem 😄şaka tabiki dostlarımla ve benim için özel olan tüm insanlarla. 🌿✨
Köyde sinek saldırılarına maruz kalıyorum😂
Sanırsın sivrisinek değil ejderha ısırdı 3 boyutlu Türkiye haritasına döndü vücudum😅
Bugün yorucu bir gündü arkadaşımla Büyükadaya gittik. Akşam eşimle yürüyüş yaptık. Şu an netfilx de dizi izliyorum.
Ben de sahildeyim. 🤤
Balkonda geçiriyorum. ksBence sağolsun beni beş çocukla ortada bıraktı ondan mesaj gelmesini bekliyorum
İzmir gürcüdeyim orada geçiriyorum denize geldik hafta sonu burada olucam
Spor salonunda geçirdim gayet de iyi oldu kendim için :)
Yurtdışından kuzenlerim geldi için bol bol geziyorum bu aralar Konya’daydımşimdi evdeyim
Herkes sahilde 😒 ve ben bunu aşırı kıskandım.
Evim sahildeyim 🥲
Selam🤟
Evde kardeşimle dizi keyfi yapıyoruz , uzun zamandır yapmıyorduk özlemişim.🥺
Evimde dinleniyorum
Şu sıcaklar yüzünden su böreği gibi oldukk off
Konya Beyhekim Mahallesi Gülistan Parselleri'ndeki bahçeli evimizde geçiriyorum.
Evdeyim çayımı içtim Instagram da tatil storylerine bakıyorum 😅
Size de iyi keyifler...
İyi eğlenceler! 🌸 Evdeyimm, kitabımı bitirdim, hızımı alamayıp başka kitap okuyacağım. 😃
Evdeyim reis. Sıcacık yatağımda keyifli dakikalar yaşıyorum 😁
Kuzenle sahile yürüyüşe çıkmıştım
Yeni geldim kaldığım yere
Benimki herkesin geçirdiği yerden tuhaf bir yer... Ev
Fethiyede dondurmacıda geçirdik. Çok güzeldi.
Elimde biram İzmir kordonunda rüzgar efil efil tenime eserken demek isterdim ama ama ama
Kandıra. Hem iş hem gezme 🤭
pubda, arkadaşlarımla birlikteydim.
Meyhanede rakı masasında lkads
Arkadaşlarla dışarda çay kahve içiyoruz
Birazdan hamburger yemek için gideceğim
Sevdiğim şarkıları dinliyorum falan
Yorgun ve evde geçiriyorum, keyifli geceler. 🌸
Evde kardeşimle sohbet ederek 💜💜🌻🌻
Evdeyim yorgunum ve endişeliyim
masa basindaym caner xd
Saçımı boyayarak geçiyor
Yeni döndüm beşiktaştan evdeyim
Evde TV izleyip ksda takılmaca.
Arkadaşlarla çay kahve keyfi yapıyoruz
Bro şu an menekşe sahilindeyim bende 😂
Kedimle film izliyoruz… 😌
Ne güsel
Balkonda hava alıyorum işte bende😶
Kediyle bahçede takılıyoruz.
Evde viski içerek Ksde yorum yaparak
Sen nerde geçiriyorsan bende orada geçiririm 😂😂
Uyudum bile o ayak kimin 😄
evdeeeeee
Evdeyim
Enez🌞
Evde
Dalyanda
Yatagımdayımm
Diyorsun
evde..
Hastanede
Working...
Gorevde
Evde
evde...
Basketbol oynamaya giderim
Evde:)
Evde
Evde
Evde kitap okuyordum
Antalya sahillerinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?