İltica başvurusunda bulunanlar tekrar ülkelerine dönebiliyor mu?

Bu gün 2 kuzenim 2 sınıf arkadaşımla beraber toplam 5 kişi Abd'ye iltica (sığınma) başvurusunda bulunduk.

.
.

Ülkenin içinde bulunduğu durumu dolu dizgin anlattık işsizlik, torpil, liyakatsizlik, hastanelerin yetersiz oluşu, terör olayları, ekonomik çöküntü din baskısı vs vs baya kaleme döktük.

Şimdi bu durum kabul görme oranı bizim avukata göre %95 ancak şöyle bir durum var. Biz 2-3 yıl sonra Türkiye'ye dönmek istesek her hangi bir sorun olur mu?

İltica başvurusunda bulunanlar tekrar ülkelerine dönebiliyor mu?
Cevapla