Güncellemeler
+1 yıl
Heyyo
Bu söylediğin sadece genelleme.
O yüzden yanlıştır. Bununla birlikte, para çok ayrı bir kavramdır. Yani , kimde , neden ve ne kadar var, bunu konuşmak çok anlamsız.
Cevap
9Cevap
Evet bende bunu fark ettim
Yakisikli degilim param yok ama yakisikliydim param yoktu fakirdim dogru onerme xbxb
emek beceri ve zekanin cirkinlikle guzellikle alakasi yok keko.. kisilik ve karakter meselesi..
sen kime veriyorsun fakirlere mi?
Çirkine
gariban sevindiiriorsu nhep sevap bunlar
Hayatımı yaşıyorum öyle deme
yaşadığın hayatı skeyim
Jdsncknskcndjcndkc saçmalık
paraya ihtiyaçları olmadığı içindir :)
Zengin koca mı arıyon
Çalışanın parası olur
Böyle böyle açık kapanacak işte
Çorkin şansı
Harcamadiklari icin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?