Annemle kavga ettik. Aile evi neden bu kadar zor?

Her şeyde alınganlık yapıyorlar. Mesela bugün Benlik sorun yok kapı zili bozuk çalmadı o da ne açmıyorsun diyip bana kızıyor. Ben de uğraşamam sizle vb. Diye çıkıştım. Her şeye karışmalarından sıkıldım. Ayrı eve çıkmak da zor. Ne yapcagim? Siz ne yapıyorsunuz

Annemle kavga ettik. Aile evi neden bu kadar zor?
Cevapla