AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Tabi efendim hem türk vatandaşı hemde 13 k kira 😂😂😂
Haklı tabikide adamlar ne bbok yediği belli olmayan insanlarla komşuluk etmek istemiyor olabilirler buda çok doğal.
13.500 e kiraya vermeye utanmıyor da, Alkole takılmış...
13500 artık gayet normal maalesef ki ataşehir kayışdaģında kıytırık 2 1 g** kadar daire 7500tl
Komşu arıyolar ama ay sonu 13 küsür parayı cebine indiriyor
Babanın hayrına mı versinler?
Vermesin tabi ama süslemesin
Alköl ve evcil hayvan kısmına katılıyorum. Sesden rahatsız olabilirler veya alerjileri vardır. İçki içinde adam evinin bereketi kaçsın istemiyordur.
Alkol alıp sapıtmalarını istemiyor ya içen zaten içecek o yüzden takılmıyorum
Para vermiyeceksem kriterleri sağlarım. Para veriyorsam herkes kendi işine baksın :)
Kira çok pahalı gerçekten o evde bordrolu çalışan oturamaz
Ev onun istediğini yapar mülk sahibi mülkğnde istediği tasarrufa gider
Aile binasıymış istediğini yazar ayağını yere sürtmeden gece 1 de yatacak birini bile isterse haklı bina benim olsa kesinlikle yan komşuma evi vermezdim mesela
Bu kadar düşünme devreleri yakarsın başka ev bak
Haklı apartman sakinlerini rahatsız eden tipler bunlar.
Yeşilçam filmlerindeki paragöz hacılardan. Öyle adamların evi tutulmaz. Barakada kal daha iyi
Ev sahibi istemeyebilir arkadaşlar linç etmenize gerek yok zaten o tutarla kimse kiralamaz
Herkes herşeyi istemekte özgür mal adamın malı
bu baya özel hayata müdahale etmek kime ne yahu nufüsuna almıyorsun evine kiracı alıyorsun
Mal adamın malı sana ne
@barlasbeyist canımsın mısın sen o zaman vermesin evini kiraya isteyen istediğini yapar
O zaman araplara kiraya verenlere neden böğürüyorsunuz
13 500 kira isteyip ekstrada bunları istemesi
Haklı bence ben evimde alkol içen birisinin kalmasını istemem. Bu su değil ki haram olan bir içecek ve tüm kötülüklerin kaynağı bir Müslümanın bunu istememesi gayet normal.
Kim komşusundan aylık 13.500 alıyormuş acaba. Gawata bak hele
Kendi tercihi ona da saygı duymak gerekir. Demek ki çekmişler bu durumdan.
Evet çok haklı kendisi içmiyorsa içki içen biri istememekte haklı
Evet haklılar Türkiye de ağzıyla içmeyen o kadar çok insan var normal bu istek
Haklı haksız diyemeyiz ki, istiyorsa bize ne? Arz talep meselesi
Bostancı'da alkol kullanmayan komşu aramak mı? Sultanbeyli mi lan orası
Haksız... Kiracının evinde alkol kullanıp kullanmadığına bakan ev sahibi net orçodur.
Kiracı da olsa, evin içi kişinin özel yaşam alanıdır. Hukuken, kira sözleşmesi imzalandıktan sonra ev sahibinin, kiracının özel yaşamına karışma hakkı yoktur. Evine gelen misafire, alkol almasına vs ev sahibi karışamaz. Çevresine rahatsızlık vermedikten sonra kiracının misafirine de karışamaz. Yok eve kadın geliyormuş, yok bayan kiracı eve erkek arkadaşını getiriyormuş, ev sahibine b*k yemek düşer. Kiralandıktan sonra o daire, apartmandaki mülk sahibi herhangi bir komşunuzdan farkı olmaz.
Bu ne, iş ilanı vermiş. Oldu olacak lisans mezunu da istesin tam olsun.
Ya öyle deme bundan önceki kiracısında çekmiştir şimdi öyle diyordur
Ama seçkin bir komşu arıyor. Dolandırıcılık yapabilir, milletin hakkını yiyebilir.
Herkes Ona ne ne ictigimizden demis.
Peki ben de size soruyorum.
adamin evi kime verdiginden size ne?
Nihayet 😂
13.500 e kiraya vermeye utanmıyor da, Alkole takılmış...
g*vat işte
Bence haklı olabilir adam alkol alıp evime zarar vs gelsin istemiyor olabilir bu da ev sahibinin hakkıdır ne diyim
Icenlerin gücüne gitti herhalde gayet haklı şunlar grup gruptur kimse kusura bakmasın cehennemde yanarlar artık dalga geçenler ateşiniz bol olsun
Bu yorumu yazan kızı bulana 1000 tl ödeyeceğim..
Ne alaka
Bence mantıklısı bu orada ne diyor adam aile apartmanı diye adam neden alkolik birini alsın binasına koysun.
Bizimde yeni kiracimiz icin aradigimiz kriter niyeymi annem babam yasli insanlar. rahatsiz olmasinlar diye erken yatiyolar cunku..
Haklı içenlerin ne yaptığını görüyoruz ya bağırış çağırış ya karısını dövenler eşyalara zarar verenler içince insanlar sapıtıyor
Bu kardeşim mi seckinmis , kodumun yobazi hayvan sevmeyen insan mi severmiş , insana saygı duymayan yaşam biçimine müdahale eden mi seckinmiş...
Alkol içmem ama arada grup seks yaparız o Okey yani
Daha önce ki kiracıları çok sapıtmıştır alkolden, bıkmıştır adam da, böyle bir şey istiyordur artık
Valla değişik. İnsanlıktan daha çok kendilerince günaha ayıba bakar olmuş herkes
Para bulmuş çomar yobaz. Köylü kasabalı yobazlar “seçkin” kesildi başımıza
Adam evin sahibi. Kime kiraya vereceğini sana mı soracaktı? İşine gelmeyen kiracı olmaz. Bu kadar basit. Hakaret kurmadan kendi düşüncenizi ifade edemeyecek kadar aciz ve zavallisiniz. Başka şey değil...
İstediğini verir ama köyde yaşaması gereken biri olduğunu değiştirmiyor bu. Parayı nasıl bulmuş belli değil, kendini seçkin sanan bir yobaz işte. Sorsan suriyeliyi beğenmez
Belki de köyde yaşamasi gereken sensin çocuğum. Köpek evde değil bahçede beslenir. İçki g*tle değil ağız ile içilir. Adam bunu yazmış. Tuhaf olan nedir burada? O yobaz bu yobaz. Tek eğitimli sizsiniz zaten. Ezik ruhlu mankurt sürüleri. Kafa gavur gibi. Yasayis gavur gibi. Giyim gavur gibi. Sadece adınız Türk... Sömürge artıkları...
Aynen evet gavur gibi. Çöl bedevisi gibi giyinmekten ve yaşamaktan iyidir.
Havla Kemalist artığı...
Keşke bu ülkede doğmasaydım. Türk olduğumu söylemeye utanıyorum sizin gibiler yüzünden. Adamlar hepimizi sizin gibi sandıkları için vize vermiyolar, suriyeli gelsin bu çomarlar gelmesin diyolar. Araplardan bile beter olduk
Dolar da arttı. Ağzı köpüklülerle mahsur kaldık ülkede
Havla ezik ruhlu mankurt dölü...
Bu ülkede tutunamayan popiş lalesi Avrupa'da ayakta kalabileceğini zannediyor. Havla ezik ruhlu yaratık...
Üf sen havla esas köpek sensin. Anca havlayın zaten. Vasıfsız ve çirkinsin. Sizin gibilerle üremek zorunda kalsam intihar ederdim, çpcuğum da tipsiz olurdu
Puhaha vasıf yoksununa bak hele sen
Çok vasıflı olduğun için vize vermediler tabi.
Değirmen taşı kıvamındaki g*tüne talip olan var sanki de; gel tohumları beni de üreyelim diyor haspam
Görsen ağzının suları akar ama sen koca götlü mahalle karısına tamah etmek zorundasın. Esmerim tadı yea balık et yea diye kendinş avutursun. Vasıflıyım da ayrıca. Sen sıçtığım bok bile olamazsın
Puhaha sıçtığın bokunda boğul kibir budalası Kibariye kılıklı İnek bicigi gibi memene fiskirtigimin garisi. Ne esmer seviyorum ben ne de balık et. Tam tersine süt beyazı tenli 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu kadına düşüyorum. Şizofren beyninle benim adıma hüküm sıçmayı bırak da sütyen ölçün ne onu de sen bir 😀😃
Düşsen nolucak çomar. Sümük atar mı senin gibi bedevi özentisine
Puhaha değirmen taşı kıvamındaki goca g*tüne düşmem yavrum ben
Senin seçme sansın yok. Hangi gariban seni kabul ederse onunla yapıcan mecbur
Şükürler olsun benimle üremeyi midesi kaldırdı diye nişanda düğünde onlarca takı takıcaksın bedel ödüceksin
Hee yavrum heee
Hayal dünyasına fiskirtayim senin 😀😃
Kendi ağzına fışkırt. Seversin tadını, alışıksındır
Yok yavrum. Sadece senin ağzına özel o. Aç bakiiim ağzını 😀
Alık alık gülme hilkat garibesi
Sus laaa sidikli paçoz garı
Demekki normal kiracı arasa 25.000 felan yazıcakmış. Şartnameye namaz kılan oruç tutan hacca gitmiş minimum üniversite mezunu yardımsever diye eklemeyi unutmuş 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aile apartmanı ise adam haklı kiracı degl komşu arar kendine
Alkol kullananlar ve hayvan besleyenler "seçkin insan" olamıyor demekki bu zevatın gözünde. Kime kiraya vereceğini seçme hakkı var tabii olarak ama müdahale etme şansı yok yasal olarak.
olabilir adam aile apartmanıdır alkol alıpta sapıtan çok var bizim ükemizde
Belki daha önce kiracısı ile yaşadıği bir sorun vardır
Bence en doğal hakkı adam evinde haram yenilip içilmesini istemiyo demekki. Komşularının rahatsız olmasını da istemiyo olabilir
Aynen
Olmalı bence alkol alıpta sapıtan çok insan var ev sahibi sizlemi uğraşacak
2 Sene Önce Ben de Aynı Şekilde Bir Eve Girmiştim İcki Yasak Demişlerdi Valla 2 Sene Oldu Daha Hiçbir Sıkıntı Görmedim ndndjxjx
Ben ona değilde hayvanları istememesine takıldım madem seçkin birini istiyorsun hayvan bakan insanlar seçkindir alkol konusuna lafım yok
Bizim üst komşumuzun köpeği vardı. Gece gündüz hayvan yerdeki tozlukların etrafında depar atardı. Havlardı ulurdu vs. Zavallı sıkılırdı. Hayvana da yazık evde köpek beslenmez. Bahçeli evde olabilir ancak.
@Impaulse o zaman köpek istemiyoruz deseymiş niye bütün hayvanları katmış
@Impaulse ayrıca her köpek bir değil
Hemen söylüyorum ilan sahibine
@Impaulse eğitimle ilgili eğitim her şeydir hayvandada insandada
Kafa açmaya gerek yok. İster veya istemez. İstediğine verir veya vermez o kadar. İnsanlara laf anlatmakla mı uğraşsın. Benim evimde de kedim var. Hiç gocunmadım ilandan. Bana ne istediğine versin kendi bileceği iş. Hayvan istememesi de beni ilgilendirmiyor.
@Impaulse iyide sen şimdi neden sinirlendin bir şey mi dedim
Haklısın sinirlendim 😂 böyle amipçe herşeyi eleştirmelerine sinir oluyorum ben de. Size ne kardeşim yani adamın kendi evi hayret bişey 😅 gece gece yaa..
@Impaulse iyide sen kendin sormuşsun hakkı var mı diye?
Soruyu ben sormadım berke hadi iyi geceler byes 🖐️
@Impaulse evet doğru sen sormamışsın benim kafa gitti herhalde iyi geceler
Herkes istediği gibi yaşamakta özgürdür kimse karışamaz o nasıl bir iş
Evtt bizz oylee yapyoz cunkuu bazenn igrencc şeyler oluyorr
Sadece TC vatandaşı kısmı tutuyor.. sakin de değiliz ayrıca 🫤
Zaten o eve 13.500 kira verenin Türkiye şartlarında bırak alkol almayı yiyecek yemeği yoktur
İcmiyorum derim tutarim nerden bilecek ya da icmiyordum moralim bozuldu ickiye basladim ne alaka ya
Gayet normal oldugunu dusunuyorum
ben 13.500 verip de evim de alkol sigara kullanamıcam he kiraya zaten 13.500 vermekte ayrı bir kafa :D
13.500 kirayı hangi vicdanla koyuyorlar ya
Adam rahatsız edilmek istemiyordur.
Menüye de mi karışıyorlar 🤦♀️🤦♀️