Evliliğimiz görümce vakası sebebiyle son buldu. Sizce bu adam geri döner mi bana?

Esım bana haksız yere bosanma davası actı ve bosandık (cocugumuz yok) .. Evlılıgımzde gorumce vakası oldu. Esım cok aılecıydı hep beni ezdırdı onlara karsı. Resmı olarak bosanalı 4 ay oldu.. Gızlıden bakıyorm da profılıne, dun ablası nı ıstgrmdan cıkarmıs tamamen.. Bu adam pısman olup doner mı bana? sadece kopek gibi pısman olmasını üzülmesini cok ıstyorm affedecgmden değil? Ozellıkle beyler bu konuda yorumunuz ne. Bır erkek tukurdugunu yalarmı?
Evliliğimiz görümce vakası sebebiyle son buldu. Sizce bu adam geri döner mi bana?
Cevapla