Türkiye de büyüklere neden saygı kalmadı bugün metrobüste yaşadığım üzücü olay ve gençlerin saygısızlığı?

Bugün metrobüste 35 yaşlarında bir amcanın 1 saate yakın ayakta yolculuk ettiğine şahit oldum ve adama en sonunda ben yer verdim gençler neden bu kadar saygısız oldu acaba yeni nesille birlikte kültürümüzü de mi kaybediyoruz?

Güncellemeler
+1 yıl
Yer verdiğim amca öyle mutlu oldu ki anlatamam adamın mutluluğu gözlerinden okunuyordu bana minnetle baktığına şahit oldum.. gençler neden bu kadar duyarsız?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Türkiye de büyüklere neden saygı kalmadı bugün metrobüste yaşadığım üzücü olay ve gençlerin saygısızlığı?
Cevapla