Güncellemeler
+1 yıl
Yer verdiğim amca öyle mutlu oldu ki anlatamam adamın mutluluğu gözlerinden okunuyordu bana minnetle baktığına şahit oldum.. gençler neden bu kadar duyarsız?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bugün metrobüste 35 yaşlarında bir amcanın 1 saate yakın ayakta yolculuk ettiğine şahit oldum ve adama en sonunda ben yer verdim gençler neden bu kadar saygısız oldu acaba yeni nesille birlikte kültürümüzü de mi kaybediyoruz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben kimseye vermiyorum
işte senin gibi bir insandan kime ne hayır gelir
Senden daha çok geleceği kesin
35 yasindaki biri yasli sayilmaz ve herhangi bi hastalik durumu soz konusu degilse yer verilmemesi gayet normaldir ustelik yasli olsa bile kimse yer vermek zorunda degildir bu vicdanla alakali bi durumdur bb
35 yaşındaki insan yaşlı değildir abartma lütfen
E işte yer vermesi gerekenlerden birisin. Adamı neden 1 saat ayakta tuttun ,;)
Eğitim sıfır olursa ve aile terbiyesi yoksa olacağı bu maalesef
35 yaş bence yaşlı sayılmaz. Şahsen çok yaşlı olan yürümekte zorluk çeken hamile engelli vs insanlara yer veriyorum bende.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 süperdi paylaşım. Sana nasil asilmadi acaba o amca.
aferim kız enayi
Bir ayapı çukurda adamı ayakta yolculuk ettirtecek kadar vicdansız değilim en azından
35 yaşındaki insana niye biri yer versin
Amca ayakta mı gitsin gençlerimiz otururken? ?
35 yaşında amca mı oluyor senin yaşın kaç
Yaşın 19 mu sen o yaşta adama amca demiyor musun? neye şaşırdın anlamadım
Yaşım 18 ve o yaşta adama amca demiyorum
he ama bize göre amca oluyorlar ve onlar ayakta giderken bizim oturmamız bilmiyorum ya biraz abes
60 -70 yaşındaki adama veririmde 35 yaşında birine fiziksel bir engeli yoksa vermem
Ne amcasi la 22 yasinda onun ruhu
ruh yaşı başka ben gerçeklerden bahsediyorum adamın bir ayağı çukursa sonuçta yapılan şey ayıp...
Bilemiyorum Ben bu yas grubunu amca olarak gormuyorum henuz
Yaşın kaç ki
Yazio profilde
Anladım bir ayağınız çukurda artık
Hepimiz cukurdayiz
35 yasindaki bi amca bunu fena yari yolda birakmis😄 sen 45 yasindaki dedelere bak tatlim yasin biraz geckin artik
İdeal penis boyu soruna burdan cevap veriyim mi? Oraya xperim yetmiyor da 😄
Ver
Ne uzunu ne kalını en çok içinde kalanı demiş bi ablamız 😄 benimki 16.5 cm. Ama kalınlığı boyuna göre bir tık fazla. Şekli çok güzel ama. Damarlı. Tam sertleştiğinde alt damarı çok kalın oluyor. Başı iri. Görenlerin ilk dediği off ohaa gibi cümleler. Küçükmüş diyen de var ama onlar hayal aleminde. Türkiye de ortalama ise 14müş.
Senin için ideal penis nasıl olmalı?
Cevap yok mu 🤨
15 ve üstü
Hmm. İdeali geçmişim o zaman. Xperim yetse soracağım soru ideal göğüs boyu ve şekli olurdu. Yerime sorar mısın 😄
Buarada görmek istersen resmini atabilirim
İstemiyor musun?
Ya napayım senin şeyini
Hdjdjdjdj çerçevelet yatağının baş ucuna as
Banada yer verirsin gördüğünde artık.
35 yaş yaşlı mı?
Tabiki yaşlı
😂 😂 De get
Yaşınızı bilmiyorum ama cahil olduğunuz kesin. 35 yaş özellikle Türkiye de yaşlıdır kabaca bir ayağı çukurdadır avrupa da bu yaş 40 a kadar uzar
40 ile 55 orta yaştır. Sonrası yaşlıdır. Cahil sensin ee kafasız
Sende inecegin yere yakın mi verdin