Düzelirmiyiz düzeltmek için ne yapmamız lazım?

Uzun zamandır tanıdıgım birisi var uzun zamandır seviyor biliyorum beraber büyüdük nerdeyse herşeyi beraber yapardık gezerdik ederdik filan elimi cebime attırmazdı her zaman sevdiğim şeyleri hediye ederdi bana getirirdi hayallerimi gerceklestirmem de bana maddi manevi hep destek oldu ozamanlar bende ona yakınlık duymuştum her gün konuşuyorduk arardı mesaj atardı filan biz uzaktan akrabayız onunla da zaten sonra ben lisede birisiyle konuşmaya başladım öğrenince açıldı bana seni seviyorum dedi biliyorum ama olmaz unut dedim konuşmadı benimle sekiz ay konuşmadık sonra tekrar konuşmaya başladık barıstık yine ilgiliydi bana karşı sonra üniversite kazandım ben mezuniyet kıyafetimi aldı hediye etti müzik yapıyordum stüdyo tuttu benim için kontorume kadar yolluyordu arada sonra hediyeler filan alıyordu işte sonra da saatelerce konuşuyorduk derken ben üniversite den birisiyle flört etmeye başladım bunla konuşmayı kesmek istedim mesafe koymak istiyorum dedim filan suphelenmis tabi araştırmış bulmuş konuştuğum kişiyi eklemiş ağzına geleni demiş saydırmış oda bana söyledi bende beddualar ettim engelledim aradı açmadım numaramı değiştirdim filan heryerden engelledim onu şimdi konuşmuyoruz görüşmüyoruz aylardır aileler de etkilendi tabi bu durumumuzdan onlarda mesafeliler

Düzelirmiyiz düzeltmek için ne yapmamız lazım?
Cevapla