Dünyanın en ezik ülkesinde mi yaşıyoruz?

Ben okul öncesi öğretmeniyim özel bir ana okulunda 9 aydır çalışıyorum neyse konuya giriyorum...

Benle birlikte okuyan ukraynalı bir kız vardı. Beraber mezun olduk.

.
.

Kızın attığı story bu! Kız özel bir kreşte çalışıyor. Hafta sonları tatillerde yurt dışına gezmeye gidiyor! Ben haftada 6 gün çalışıyorum. Isteyene maaş kanıtımı atarım 5000tl kazanıyorum.

5000tlye gidiş dönüş bileti bile zor alırım 😡 storysine cevap verdim. Beni İtalya'ya çağırıyor beraber gezeli diyor.

Bende italya bizim ülkeye vize vermiyor gri listedeyiz, üstüne gidiş dönüş parasını karşılaşmıyorum, üstüne tatilim sadece 1 gün ve ekstra tatil vermiyorlar diyemedim. Bende Siz gidin benim işlerim yoğun dedim 😡

Gerçekten iğrenç bir ülkedeyiz...

Dünyanın en ezik ülkesinde mi yaşıyoruz?
Cevapla