Bir tanrının varlığına inanıyorum ama bir dini inancı benimsemek istemiyorum bu durumda ne oluyorum?

Yani bir dini inancı benimsemek istemiyorum
Mesela müslümanım veya hrıstiyanım demek istemiyorum

Sadece tanrının o sıcaklığını içimde hissedip kalbimin sesini dinleyerek iyi bir insan olarak yaşamama devam etmek istiyorum

Ve tanrının sıcaklığını hissediyorum

Tanrı diyorum evet sadece tanrı demek istiyorum isim verilen hiçbir şeyi kalbim kabul etmek istemiyor

Mesela Allah, Allah demek istemiyorum tanrı demek istiyorum

Anlatabildim mi bilmiyorum Allah’a inanmıyorum ama Tanrıya inanıyorum

Tüm o verilen isimler, insanların yarattığı algı oyunları gibi geliyor ve ben en doğrusunun kendi yaptığım şekilde olduğunu düşünüyorum

Cennet ve cehennem var ise
Yaptığım hatalar yüzünden cezalandırmayı kabul edebilirim

Yanlış bir şeye inandıysam veya dualar okumadıysam bile cezalandırılmam sorun olmaz çünkü ben kendimi bir dış etkenin katkısı olmadan saf temiz tutmak ve içimden gelen gibi inanmak istiyorum
Bir tanrının varlığına inanıyorum ama bir dini inancı benimsemek istemiyorum bu durumda ne oluyorum?
Cevapla