Çok fazla insanlara bela lânet okuyorum?

Anneme bile en ufacık birşeyde yani işime gelmeyen birşeyde bela lânet okuyorum aslında tanrıya Carta curta inanmam ama ne bilim insan korkmuyorda değil eğer varsa tanrı beni affeder mi sizce ya da nasıl affeder ve bu pis alışkanlığımdan nasıl kurtulurum?
Çok fazla insanlara bela lânet okuyorum?
Cevapla