Bu yazarlar kotü mu gercekten? Ben zevksiz miyim?

Ece Temelkuran, Buket Uzuner, Murathan Mungan, Şule Gurbuz ne zaman bahsetsem wattpad yazari ya da Nilgun Bodur, Kahraman Tazeoglu, Ahmet Batman tarzi yazarlar saniyorlar ve bana daha iyi yazarlari oku diyorlar, halbuki o tarz yazarlardan ben de nefret ederim ve bunlarin cok iyi olduklarin dusunuyordum. Okudunuz veya duydunuz nu hic?
Bu yazarlar kotü mu gercekten? Ben zevksiz miyim?
Cevapla