Vay anasını avradını sayın seyirciler saltanat çatışması padişah olacak başıma sanki 🤦 çocuklarda ki inatla nasıl başa çıkılır?

İmdat diye bağırmak geçiyor artık içimden lan bunlar çok inatçı ben ne yapacağım bunlarla. eski zamanda yaşasak beni öldürmüşlerdi sultan olacağım taht bana kalacak diye.🤦

Vay anasını avradını sayın seyirciler saltanat çatışması padişah olacak başıma sanki 🤦 çocuklarda ki inatla nasıl başa çıkılır?
Vay anasını avradını sayın seyirciler saltanat çatışması padişah olacak başıma sanki 🤦 çocuklarda ki inatla nasıl başa çıkılır?
Cevapla