Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir🤔🤔
👇
(Hiçbişey😒)
👇
(Hiçbişey😒)
Komşumuzun bahçesine düşen topu almak için aştığım o duvarları özledim 😪
Yaaaa 🌹🌹🌹
Hem ben seni soruya daha davet edecektim davet etmeden niye geliyorsun 😅😅
Biraz bekledim aslında aklımdanda geçmedi değil şimdi 😅
Allahım ya bi daha davet etmeden gelme 😅😅
Hay hay hanımefendi nasıl isterseniz öyle olsun bakalım 😉
Çok naziksiniz beyfendi teşekkürler 🙏🌹🌹🌹
Uçan kediler
😅😅her soruma garip cvplar vermek zorunda mısın
Bence gayet mantıklı bir cevap adslkjfkjlf
Tabi canım öyle kesinlikle 😅😅
Ya peki kanatsız kuşlar cevabı garip olur muydu alkjsdfjkl
Tabikide garip olurdu😅kuşlar kanatsız olsa nasıl uçacaklar
Kivi kuşu uçma yetisi olmayan bir kuş türüdür. Kivi kuşları nesli tükenmeye yakın kuşlar arasındadır. Yeni Zelanda'da bulunan bir kuştur. Farklı özellikleri sayesinde diğer kuşlardan ayrılmaktadır asdkljfjkldfd
Ayy allahım tamam sustum😅ne cvp vermek istiyorsan verebilirsin mantıksız bulmicam hiçbirini😅 ve kivi kuşu demişken canım kivi çekti😅
Kivi bulamıyorsan patates ye. Şekilleri benzio nasıl olsa akldsjfkjlf
😅😅bu senenin patatesleri odun gibi ya kızartınca taş gibi oluyor 😅
Sirkede bekletince yumuşuyorlar ben denedim. Ama patates tadı gelmiyor artık alsdjkfljkf
Allahım yarabbimmmm😅
Ne değişik bir insansın ya 😅
İnsan mıyım ben bilmiyordum adskjlfkljf
😅😅
Cevap
16Cevap
özlediğim bir şey yok
Benimde 👍🌹
Bu arada sorularımdan birine veya bir kaçına yorum yapabilir misiniz? rica etsem
Tabi neden olmasın 😊👍
Teşekkürler :)
adaya gider kayikla gecerdim portakal tarlamiz vardi 10 donum guzel di babam cok doverdi ama ben adaya gittimde unuturdum herseyi
Ne güzel bir anı👍🌹🌹
daha cok var😄hayatim roman benim ve asker ken ordaki catismalari izluyorum gerip gelecek belki ama o ortam cok farkli ya
😅😅😅
Okul harici hiçbir sorumluluğumun olmamasını özledim
Bende 👍🌹🌹🌹
Ben 90 ların çocukluğunu yaşadım o kadar mutluydum ki anlatamam
Ne mutlu sana 👍🌹
Dedemle beraber gezmeye gitmeyi çok özledim
Yaa 🌹🌹
Koltukta uyuya kalıp yatakta uyanmak.. Çünkü baban seni yatağa taşımıştır uyuman için..
Tabikide 👍🌹
90larda çocuk olmak güzeldi. Özlenen çok şey var kelimeler yetmez
Cocuklugumda kotuydu ozlemedim bir sey
Bendee 👍🌹
herkesin saglikli olmasi
👍🌹
Mahalle maçı sonrasında ekmek arası peynir domates
👍🌹
Hangi çocukluğum? Yaşyamadığım mı
Bencede 👍🌹
Çocukluğumu komple özledim
👍🌹
hicbi seyi ozlemiyorum
Bendee 👍🌹
Pokemon tasoları🥺
Pokemon tasolarını bilmiyorum da üstünde boksörler olan tasolardan oynardım😅
Anlamıyosunuz kral beni anlayamıyosunuz
Erkek miyim nerden bileyim allah allah 😅
Manita değil misiniz hepiniz aynısınız be
Allahım ya 😅
yoğurdun üzerine şeker döküp dürüm yapıp yemek
😅😅hiç denemedim 👍🌹
siz o günleri görmediniz öyle yemeği oyundan gelince annemizin elimize böyle bir dürüm verip geri oyuna koşarak gittiğimiz günler
çıkıp saatlerce mahallede top oynamak
👍🌹
Ben de hiç bir şey.
👍🌹🌹
Oyun oynamak
👍🌹
her şey beleşti
Aynen ya 😅👍🌹
Gamsız oluşum jsjsjs
Bencede 👍🌹😅
dedem..
Bende özledim. 1 ay önce kaybettim onu 🥺🥺
başınız sağolsun..
Siz sağolun 🙏🌹
Aynen.. koca bir hiç
Malesef👍🌹
ablama sarılıp yatmak
Yaa çok tatlı👍🌹
evet ama büyüdük işte keşke çocuk kalsak
Saklambac
👍🌹
Özgür hissetmek
👍🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar