Annem benim için "ölse de üzülmem" dedi. Bu anneliğe sığar mı?

Dün bana elektrik çarptı ondan önceki gün biz kavga ettmiştik dün elektrik çarptı ama feciydi bildiğin ölümden döndüm bugün yine kavga ettik ablama ölsede umrumda olmaz dedi, dün elektrikçarptı oh demişim iyi olmuş dedi, bu anneliğe sığar mı ben mi yanlışım
, ben sinirlenince çok bağırıyorum küfrediyorum tutamıyorum kendimi ondan mı acaba
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok teşekkür ediyorum desteğiniz için❤️
Annem benim için "ölse de üzülmem" dedi. Bu anneliğe sığar mı?
Cevapla