Çekim yasası enerji yollamak vs günah mı?

İlginç bir şekilde herkeste oluyo mesela birinin bize mesaj atması vs ama bu durum çok korkunç geliyor bana. Günah mıdır?
Çekim yasası enerji yollamak vs günah mı?
Cevapla