
benim anannemin butun kiz kardesleri ölmüş yasami boyunca onlarin eksikliğini cekmis daha sonra diger erkek kardesleri genc yasta vefat etti kendiside bi kaza sonucu erken yasta hayata gozlerini yumdu olay bununla bitmiyor insan merak ediyor tesadüf mü diye.. annemin kiz kardesleriyle bağı kopmuş vaziyette yapayalniz gibiyiz bi kiz kardesim vardi o da kazadan vefat etti bende tek kaldim ve kiz kardesimin olmamasinin eksikliğini hep hissettim benim merak ettiğim sey neden surekli bu kazalar bizim basimiza gelmis hem de nesiller boyunca hep genç ölümler olmuş bunun bi aciklamasi yok mudur? Simdiden tsk ederim yorum yapan herkese 🦋🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 