Güncellemeler
+1 yıl
24 Mayıs salı okulda bunları affetmicem falan diye gittim ama bunlad yanıma bile gelmedi B yanimda otururken sözde ders bahanesiyle o taraflara gitmiş derste tuvalete gittim ilk kez arkadaşlık mevzusu icin agladim
Güncellemeler
+1 yıl
Daha sonra gruptakiler B falan beni çağırdılar ama gitmedim yanlarına beni önemsemiyorlardı. Ztn aynı gün B privine E ile st attı beni tüm gün yalnız bırakıp
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
selam sorunuzu okudum senin cevrendekiler grupcu. hayata eğlenmek için gelmişler zaten.. sende arabulucuk çok yapmışsın onlarda nankörlük edip seni satmaktan geri durmamislar.. e insanlar bazıları nankör işte..
Daha detaylı yazar mısın soruyu eksik ozetlemissiniz ama. arkadasim
Evet ya oysa B kaç senelik arkadaşımdı bu olaydan önce grupça lunaparka gittik sabahta beni satti ama parkta kusunca E bile yardım etmedi sadece ben ettim
Çevrem o kadar fazla iyi değilse boş ver onlar kaybeder..
Evet haklısınız gerçekten
Hesabı yeni açtığım için seviyem yeterli değilmiş
Ay çok uzun yazmışsın askm bu kadar takmaya gerek yok bence
ssksoslsmaosmsmms
Soruyu okumadan yorum yaptim konu ne ozetlesen bi ydjgdh
Ya kısacası bunlar beni yalnız bırakıp sürekli 2 li takıldılar asıl kayış 19 Mayıs törende koptu. Beni tek bırakıp tüm gün takildilar 24 mayısta da okulda karşılaştık özür dilemek yerine 2 ders benden uzakta oturdular sonra özür falan oldu ama ben hala unutamiyorum bu olayı
kitap yazsaydın, kısa tut gram okumadım. Evet dışlanmayı hallettin 😅
Ya kısacası bunlar beni yalnız bırakıp sürekli 2 li takıldılar asıl kayış 19 Mayıs törende koptu. Beni tek bırakıp tüm gün takildilar 24 mayısta da okulda karşılaştık özür dilemek yerine 2 ders benden uzakta oturdular sonra özür falan oldu ama ben hala unutamiyorum bu olayı
Böyle bir şeydi işte sadece arada aklıma gelince sınır oluyorum
yorumunda uzun, gine okumuyacağım 😂 haksızsın utanmalısın bence
of yazma o zaman daha fazla
bak bunu okudum kısa olunca iyi anlaşıyoruz
Kendi hallerine bırak napiyolarsa yapsinlar
Zaten sonra bunların arası bozuldu. Tekrar barıştılar halabarkadaslar ama benimle olduklarından daha yakın değiller sorun çözüldü gibi ama ben hala unutamiyorum
özet geçsin biri
Ya kısacası ben tanışırdım ama törende beni yalnız bırakıp gittiler.3 lü arkadaş grubu yarattılar ve dislandim
hep böyle olur biliyosun dimi
Evet ya, Eyi başka arkadaşlarımla da tansitirdim hepsiyle özelden konuştu bff oldu resmen korkiyrlum artık biriyle tanistirmaya
bişi dicem özelden filan kız mı yazmış çoxuklsr mı
Ya ben yüz yüze tanistridim aksamkna instadan baya sohbete başlamış oysa buluşma da eğlenceli degildi kaynaşmadılar bile
sohbet nasıl başladı bilmiyorum
koz rahat bi kız mo belki arkadaşlwrının amaçları fsrklıdır
Ya E kötü bir kız değil sıcakkanlı belkı de istemsiz yapıyor ama kaç arkadaşımla tanışırdım hep böyle yapıyor ve onlarla dalga da geçiyor ama konuşuyor da
Ya genciz daha böyle 25 falan degiliz
18 falan
Çok uzun kanka jxjdjdj
Evet ya ahahahahha ama tam düzgün anlatmalıydım zaten çoğu kısım eksik
Takma kafana