BEN MI BÜYÜTÜYORUM YOKSA GERÇEKTEN DISLANDIM MI?

Ben arkadaşlarımı tanistirmakta sorun görmüyordum çünkü sosyal çevresi olan biriyiim arkadaşlarım da beni çok sever. Subat ayında bir kızla arkadaş oldum (E) kızın sohbeti falan baya iyi kiz da çok gzuel ztn. Ben bu çok yakın arkadaşımla (B) tanışırdım (Mart Nisan gibi) yani zaten tanıyorlardı ama ben arkadaş yaptım. Bahceye mesela E bana diyor ki beraber çıkalım ben B yalnız hissetmesin diye onu da davet ettim sürekli. Bir hafta falan sonra baktım bunlar teneffüs e çıktılar direkt beni hiç cagirmadilar bile.2 teneffüs böyleydi sonra ben gittim yanlarına hani beni neden cagirmiyrlsunuz gibisinden konuştum. Neydr sonraki teneffüs beraber çıktık.[Onlar aynı anda 3 4 flört yapan kızlardı o zaman. Hatta B hala da öyle yapıyor. Ama ben sevmedigim biriyle flört işine girmek istemem bu yüzden biraz dislandim gibi]Herneyse teneffüste bunlar bi çocuktan ınsta falan istediler. Rezillik yani sırf flört işleri için. Ben ve E oturuyorduk sonra B instayo aldıktan sonra yanımıza geldi benim yanimda aşırı boş yer olmasına rağmen gitti daracık yere E nın yanında oturdu (bir ay kadar böyle yapti ztn B) Ben o an çakmaya basladim sonda diğer teneffüslerde de aynı şeyi yaptılar beni bıraktılar. Ben sınır olmuştum fazlasıyla ama içinde tutan biri değilim direkt söyledim E ye o da tamam kusura bakma falan demişti o zaman.(Ben ve B yan yana oturuyoruz normalde) tam 2 hafta boyunca ben ya nöbetçi oldum ya bir projede görev aldım ya da okula gelmedim falan[Bu arafa bizim bir arkadaş grubumuz var en başta B yi de soktum gruba]Bu gelemediğim zamanlarda full beraber oturmuşlar full. E nın sıra arkadaşı da gruptan bir kız yani. Ben buna da sınır oldum sonra asıl olayın başladığı zaman geldi yani 19 MAYIS. Toren vardı ve gruptan sadece ben, E ve B. Bu ikisi beraber geldiler okula. Benle yakindilar hatta B yine 3. Kişi olmuştu derken pilav dağıtmaya başladı bizim okul. Ben bir arkadaşıma selam verirken bunlar direkt pilav ve ayranladi alıp gittiler, oturdular beni yok saydılar hiç nerdesin falan bile demediler yani
Güncellemeler
+1 yıl
24 Mayıs salı okulda bunları affetmicem falan diye gittim ama bunlad yanıma bile gelmedi B yanimda otururken sözde ders bahanesiyle o taraflara gitmiş derste tuvalete gittim ilk kez arkadaşlık mevzusu icin agladim
Güncellemeler
+1 yıl
Daha sonra gruptakiler B falan beni çağırdılar ama gitmedim yanlarına beni önemsemiyorlardı. Ztn aynı gün B privine E ile st attı beni tüm gün yalnız bırakıp
BEN MI BÜYÜTÜYORUM YOKSA GERÇEKTEN DISLANDIM MI?
Cevapla