Neden gençlerimiz ailesinden bu kadar çok şikayetçi?

Hepsini kastetmiyorum Ama dikkat ediyorum çoğunlukla bir memnuniyetsizlik var

Belki de ergenlik dönemi ile gelip geçiştiriyorum Ama bir yandan üzülüyorum

Belki ben şanslıydım iyi biri babaya iyi bir anneye sahiptim Herkes bu şansi olmuyor onu anlamak lazım

Belki de anne baba olmadan onları anlayamayız

Ama dönüp geriye baktığımızda Belki sığınacağımız tek şey ailemizdir başımız sıkıştığı zaman ne olursa olsun Onlar bizim tek dayanağımız bence

Neden gençlerimiz ailesinden bu kadar çok şikayetçi?
Cevapla