Sizce bu konuşma ona mahçup olduğum izlenimi mi oluşturur?

Uzun zamandır dostum dediğim biri var. Bazı sıkıntılar yaşadık ve artık bana dostun değilim dedi. Bazı şeyleri saklıyor artık. Mesafeyi koruyor benle ama konuşmaya da devam ediyor. Fakat o samimiyetin azaldığını ve mesafeyi hissediyorum. Onun birkaç yakın arkadaşı var. Ona, “benim bu hayatta herşeyimi anlatabildiğim çok fazla dostum dediğim insan yok. Ben senin yanındayken kendimi rahat hissediyorum. Bişey olsa ilk sana anlatmak istiyorum. Benim senin gibi hayatımda ebru, ali gibi kardeşim dostum dediğim insan sayısı çok az. Sen kendi hayatındaki şeyleri anlatıp anlatmaman senin kararın. Fakat ne zaman konuşmak istersen, bişeye ihtiyacın olursa ben her zaman senin yanındayım.” Sizce nasıl bir konuşma olur bu? Aramız düzelir mi bilmiyorum ama siz bu konuşmaya nasıl tepki verirdiniz? Çok kırgın bana ve soğuk davranıyor
Sizce bu konuşma ona mahçup olduğum izlenimi mi oluşturur?
Cevapla