2 haftadır evde Kuran tesfiri yapmaya başladım yani önemli yerleri çizip anneme sesli şekilde okuyorum ikimiz de feyiz alıyoruz?

artik cinnet geçirecek duruma geldim. Her elime Kur'an'ı alıp tesfir yapacağım sırada çalmayan kapıyı çalmaya başlıyor ya da bı misafir geliyor o da olmasa kardeşim ağlamaya başlıyor.

O tesfir beni sinirden delirtiyor. Az önce de hadi herkes uyudu yapalım bari dedik basladik 10 dk geçmeden kardeşim odaya girdi masamda ki not defterimden (ders programımi yaptığım) kagit kopardı gitti sinirden yine kafayı yedim.

Artık zerre kadar içimde tesfir yapıp kuran okuyacak istek kalmadı bu duruma ne diyorsunuz?

2 haftadır evde Kuran tesfiri yapmaya başladım yani önemli yerleri çizip anneme sesli şekilde okuyorum ikimiz de feyiz alıyoruz?
Cevapla