Öğretmen olarak atandıktan sonra taliplerim arttı. Sizce de çok samimiyetsiz değiller mi?

Atanmadan önce yüzüme bakmayan şahıslar şimdi sıraya dizildi resmen. Hiçbirine şans vermek gelmiyor içimden çünkü samimiyetsiz geliyorlar. Haksız mıyım böyle düşünmekte?

Öğretmen olarak atandıktan sonra taliplerim arttı. Sizce de çok samimiyetsiz değiller mi?
Cevapla