Annem ile olan ilişkim hakkında ne düşünüyorsunuz?

Annem ile hiç konuşmuyoruz aynı evde yaşıyoruz sadece yemek yiyoruz beraber aynı sofrada. sadece bana iş yaptırmak için konuşuyor beni sevmeyip nefret ettiğini söylüyor. bu hale eşini benden kıskanmaktan geldi. duzelebilir bir konum var mı artık vazgeçilmeli mi anemmle olan beraberlikten yani gitmeli mi kalmalı mı?
Annem ile olan ilişkim hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla