Hayatınızda yaptığınız en özürlü davranış lisedeyken?

Benimki de altıma isemistim pantolonunu gelmesin diye kıs mevsimiydi atletimi çıkarıp katlayıp osekilde bir şey yapmıştım obsesifligim tutmuştu
Hayatınızda yaptığınız en özürlü davranış lisedeyken?
Cevapla