Erkek kardeşim çok utangaç özgüven 10 üzerinden 0?

Ya kardeşim lise 2 ye gidiyor ama hiç bı şekilde sosyaligi yok yüzümüze bile bakamıyor insanlara bı cümle bile kuramıyor bu canımı çok sıkıyor yanımızda yemek bile yiyemiyor özelikle babamdan korktuğunu düşünüyorum babam okadar gicikiii hiç kardeşimle ilgilenmiyor annem ne zaman çocuğu söyle şunu yapsin dese babam beni ilgilendirmez diyor böyle bı o. C sevmiyorum bu babamida uf ne yapicam ben kardeşimin durumu eskiden daha iyiydi şimdi daha kötü oldu

Erkek kardeşim çok utangaç özgüven 10 üzerinden 0?
Cevapla