Ben de öyle çok fazla utangaç değilim. Özellikle utanıp iki kelimeyi bir araya getiremeyen yüzü kızaran başını öne eğer tiplerden hiçbir zaman olmadım olmamda. Özgüvenli biriyim güçlü bir karakterim var duruş sahibiyim. Utangaç olmak bana göre değil. Ama yeri geliyorsa tabii ki utanmayı da bilirim.
Olmadık yerlerde utanırım. Bence 10 , geçen gün platesteki bir kadın üstümdeki montu beğendi çok yakışmış falan gibi bişeyler diyince kızardım, duramadım yerimde, bir de ay utandı dedi iyice kızardım🤷