Hayat senin hayatın ne istersen onu yap demeyin her zaman öyle olmayabiliyor
annem makyajıma bile karışan biri
ne yapmalıyım sizce dindar ve baskıcı bir aile
Hayat senin hayatın ne istersen onu yap demeyin her zaman öyle olmayabiliyor
annem makyajıma bile karışan biri
ne yapmalıyım sizce dindar ve baskıcı bir aile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Valla bende zorla kapandım çok yobaz bı ailem var açılabileceğini sanmıyorum. Seninde işin zor gibi duruyo. Dik durmaktan başka yapacağın bişey yok. Kararlı olucaksin.
Benim ailem de öyle ve karşılarında dik durmak zor. Sen açılmayı düşünüyor musun peki ve kaç yaşında kapandın
Açılmayı şu an düşünsem bile gerçekleştiremem. Belki elime meslegimi alırsam. 15 yaşında kapandım 19 yaşındayım.
Neden gerçekleştiremezsin peki
Kimseyi ikna etme bamm diye açıl önemli olan senin düşüncen
Ters teper
Başta teğkilere katlanman lazım sonradan alışcaklar öbür türlü daha zor.
Ne yani bugün kapalıyken yarın dışarı açık olarak mı çıkayım direkt aileme hiçbir şey demeden
En mantıklısı o ben açıkmaya karar verdim diyeceksin açılacaksın kimseden pnay yorum kabul etme. Nerde yaşıyorsun nasıl birisin bilmiuorum ama
İstanbul’da yaşıyorum ama ailem dindar babam tepki verir baya sormadan böyle bi şey yaparsam özellikle aslen Antepliler
Anlafım okul falan varmo bişeyi bahane etmekte işe yarayabilir veya baabanla konuş senin zprunla kapandım kapalı olmak istemiyorum de
Genel herşeyi bilmeden dediklerim dogru olmayabilir tabide özele gel qnlat istersen bi çözümü vardır
Neyi bahane edebilirim ki evet var köul
Okul*
Okul en mantıklısı
Evdenmi gidip geliuorsun ordamo ünin
Evet
her şey yavaş yavaş yap
Yavaş yavaş derken nasıl mesela
serbestsin
Değilim
neden bu kaçış
Ailemden dolayı
evliliğin zor mu
Ne evliliği
ewlenip gitmen
Öyle bi düşüncem yok
yaşınız kaç
20
şaka bir yana
kapalılık kötü mü
Değil ama kötü olduğu için açılmak istemiyorum zaten
neden peki
Önemli olan diğer ibadetlerin önde olması kapalılıktansa bi de ilerde yurt dışı vs olursa diye
nereye gidersen git
bemce oümlü dünyada en iyisi olabilmek önemli
Bu durum benim için dezavantaj olabilir ama
neden olsunki
Yurt dışına gitsem kapalı olarak Farklı bakarlar
Alım İçin bile engel olabilir
hayır oyle bakma
hem ne zmn gidersin belli mi
Bi 5 sene sonra
ya gitmen kesin mi
we bnce gitme
orada iki hayat yokk
beş sene sonra
naparsan yapp
Ya ne alaka bu ülkede sürünelim mi
bu ülke cennet tir
sonra pişman olma da
En büyük korkum bu. Bunu çok düşünüyorum ya pişman olursam ya tekrar kapanmak istersem diye neden böyle dedin peki şahit mi oldun böyle bir şeye
Ne gibi
özelşeyleri yaşamak gibi
Anlamadım ama attım