Babama nasıl davranıcam, çok bunaldım dayanamıyorum sanki. Allah aşkına bi yol gösterin, günahkâr olmak istemiyorum?

Babamın psikolojik sorunları var hiçkimseyi sevmiyor annemin akrabalarını kendi akrabalarını arkadaşlarımızı komşuları. herkesin hakkında kötü şeyler düşünüyor bizi çok fazla kısıtlıyor. Her hareketimizi eleştiriyor sürekli konuşuyor hiç durmadan aşırı kıskanç kafasında kuruyor kendi kardeşlerinden bile hepimizi kıskanıyor herhangi bir olay olmadan bile herkese düşman gibi davranıyor. Çok bunaldım. Babam sırtımdaki kambur gibi her ne kadar ondan kurtulmak istesem de o peşimi bırakmıyor. Ben de sevmek isterim onu ama sevemiyorum artık o ölürse biraz huzurun ne demek olduğunu ben de öğrenebilirim gibi hissediyorum. Huzursuzluk daima hissettiğim bi duygu. Daima babam kızar diye düşünüyorum sürekli susmak zorunda kalıyorum sürekli bi şeylerden kendimi alıkoymak zorunda kalıyorum sürekli kafamda babama karşı çıkıyorum. Ben inançlıyım şükür ibadetlerime dikkat ediyorum babam bi rahat bıraksa kötü bi şey yapmıycam zaten sadece yaşıyıcam ben de diğer insanlar gibi rahat olucam dikem üstünde değil. Böyle babamın nefesini sürekli ensemde hissediyorum anneme karşı çok kötü zaten. Bize karşı çok kötü bi baba değil ama o kadar bunaltıyo ki bugün delirdim gibi oldu öyle bağırdım ki babama bi şeyler düzelir sandım belki. Doğduğumdan beri dua ediyorum düzelsin diye. Ama hiç düzelmiyor daha kötüye gidiyor. Ben biliyorum ki büyük günah ana babaya itaatsizlik ama o kadar bunalıyorum ki işte şimdi pişman olsam da zamanı geriye alamıyorum. Başka adı belli bi derdim olsa daha iyi olur diye düşünüyorum mesela yoksul olsak da azıcık huzurumuz olsa diyorum. Çok zor durumdayım ben ne yapıcam günah işlemek istemiyorum ama babam mahvediyo beni psikoloji falan kalmadı haliyle ben ne yapıcam nolur bi yardım eli uzatın gönlüme ferahlık verecek bi fikir verin babam bizle konuşan kendi kardeşi olsa bile bizi de onu da namussuzlukla suçluyor napiyim peki ben? Hocam böyle babaya nasıl davranmalı peki anlatsan da anlamayan kendi doğrularıni kabul ettirene kadar hiç susmayan. Gerçekten napiyim ben hocam
Babama nasıl davranıcam, çok bunaldım dayanamıyorum sanki. Allah aşkına bi yol gösterin, günahkâr olmak istemiyorum?
Cevapla