Bana her zaman paranin kiymetini bil der evlilik yil donumu dogum gunumde hic bisey almaz bir oglum var onun mamasini bile kes diyo pahali oldugu icin durumu da baya iyi yani. Bana once babasi aldigini soyledi 4. Krona almis yani 10.000 tl bende kizdim dedimki bana gelince 5 lira cok goruyosun oglumuzun mamasindan bile kismak istiyosun bu ne dengesizlik 5 aydir gurbet cekiyoruz bende bana ev masrafi icin gonderdigi parayi kalan harcliklari biriktirip ona bi kac tane hediye aldim bu hareketi duyunca gittim iade ettim hepsini kavga ediyoruz bundan dolayi dunden beri diyo ki senin telefonun var sen kor musun senin ablanin da telefonu var dedim o da evli gitsin kocasi alsin dedim bundan sanane bana herseyi cok goruyosun bhndan sonra benden ilgi tatli masaj yapmayi filan bekleme dddim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBir kişi kardeşine telefon alabilir bu ablası olur kardeş olur fark etmez lakin �çinde Bulunduğunuz koşullarda özellikle karşı tarafın telefonu varsa bu biraz müsriflik olur Yine de hadi telefon almasına bir şey demeyelim hani bunun için kızmayalım Ama özellikle bir erkek Evli bir erkek kesinlikle adaletli olmalı Kimse ona kardeşini Yani kendi ailesinin bireylerini sevmesin onlara bir şey almasın demez Lakin ortada bir adaletsizlik varsa işte adaletsizliğe kızılabilir Bu sebeple kocanızın yaptığını Doğru bulmuyorum Tamam ablasını mutlu etmek ister bu çok normal ama bunu yaparken sizi bu gibi etkenlerden Mahrum etmemeli Tamam onun da telefonu var senin de telefonun var ya bu illaki konu telefon olmasına da gerek yok Başka hediye olabilir Onu da anlarım ama bir taraf için imkanlar kullanılırken özellikle kişinin kendi evine yönelik olarak kısıtlamalar içinde olması hoş bir durum değil adaletsiz bir durum olur Kocanız haksız lakin bu durumu çözmek trip atmalarla ilgisizlikler güzel sözlerden uzak durmalar veya ona yaklaşmamalar veya onun yaklaşmalarına sınır koymalarla mümkün olmadığı gibi bu aradaki soğukluğu ve mesafeyi arttırır istenmeyen sonuçlara doğru götürebilir Bu sebeple böyle bir yöntem yerine daha daha stabil yöntemler tercih etmenizi araya soğukluklar girmeden veya soğuklukları arttırmadan ilerleyiş kaydetmenizi tavsiye ederim Zaten Gurbet yaşadığınızı ifade ediyorsunuz bir de üzerine bu soğukluklar girsin istemem
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKesinlikle düşüncelerinde haklısın. Evlenmiş ancak hala asıl ailesinin kimlerden oluştuğunu unutmuş. Kendi ailelerine bu kadar düşkün olanlar, mümkünse hiç evlenmesin ve evlendikleri insanların hayallerini yıkmasın.
15 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
- +1 yıl
Ya resmen robot robot bana demek cok goruyo onun disinda ilgiyi alakayi marifetleride benden bekliyo beyefendi artik gorur gununu Şu an diyo ki bi telefon icin yaptigina bak soz konusu telefon degil ki bana demek cok goruyo boyle seyleri bende gelince sevinsin diye ona cok guzel hediyler almistim topladigim harcliklarla aradaki farki gorebiliyor musun allh askina
- +1 yıl
Böyle yazılar okudukça sinirleniyorum. Anne veya abla kuzuları evlerinden dışarı çıkmasın, evlenmek onların neyine. Mutsuz insan istatistiklerini artırmaktan başka hiçbir halta yaramıyorlar
- +1 yıl
Evet o kadar haklısın ki demek ki kardeşine verdiği değerin çeyreğini bile sana vermiyor zaten mesele telefon değil ama o bunu anlamiycak kadar ilgisiz
- +1 yıl
Herkese hak ettiği gibi davranmalısın. Hediye onun neyine gitsin ablası alsın sana ne. Git kendine birşeyler al. Hayatta sadece istemeyi bilen, vermeyi bilmeyen insanlar başka dilden anlamazlar
+1 yılHaklısın tabiki benim eşimde kardeşine baktı aynı evde yaşadık ona hep para verdi bana gelince yok derdi iş şimdi tersine döndü kardeşinden alıp bana veriyor artık senin elinde her şey yeterki yönetmesini bil sen iyi ol iyi görün sonra zaten gerçekleri görecek kocan er ya da geç senin yanında olacak
00 Yorumla
+1 yılBazı erkeklerde bu oluyor. Eşine ve çocuğuna gelince pinti kesilip, kendi ailesine gözü kapalı para harcıyorlar. Sıkıntılı bir durum. Haklısın. Dengeyi korusa alsın tabi kardeşidir ama bir tarafdan kısarken bir tarafa vermek resmen hak yemek oluyor
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
27Cevap
+1 yılAile kuzusu erkek ya da kadınlarla yani kendi ailesini kuramayan kursa bile gereken değeri gösteremeyen üst ailesine bağlı kalıp kopamayan bu gibi tiplerle evlenirseniz olacağı budur. Sizin lokmanızdan kesmeye çalışır ihtiyacı olmayan diğer aile bireyine gider böyle masraf yaparlar. Hani derler ya ailesine bağlı olan erkek ya da kadın çok güvenilirdir diye yalan inanmayın bu bazı kendisini parlatmaya çalışan bekarların uydurmasıdır bu tiplerin insanları nasıl kanser ettiğini bunlarla hayat yaşamış kişilerden tecrübelerini dinleyerek öğrenin. Onlar asla büyüyemiyorlar.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Haklısınız ama haklı olmanız kavga edebileceğiniz ya da kafasına kakabileceğiniz anlamına gelmez. Bu olayları daha da büyütür ve sevgiyi öldürür. Bana kalırsa hakkınızı daha sakin bir şekilde arayın. Olmuyorsa durumun düzelmesi için Allaha dua edin.
Eşinize sevgi ve şefkatle yaklaşın.
10 YorumlaBelki kardeşinin kocası kötü davranıtordur, kardeşi kocasına boyun eğmesin diye almıştır, ihtiyaçlarını gidermiştir. Ama eşinin sana yaptığı davranış da doğru değil, insan önce kendi ailesine yapar. Bunu belki tatlı dille konuşarak aşabilirsin. Hemen kötü düşünme bence
15 Yorumla- +1 yıl
Olaya her iki kişinin de gözünden bakabilmek ayrı meziyet. Tebrik ederim.
- +1 yıl
Ne demek rica ederim ama gerçekler bunlar. Hepimiz olaylara böyle yaklaşabilsek keşke.
- +1 yıl
@Dominant_Bey 10bin tl lik mi gerekli durum allah aşkına. karşıda da aynı telefondan isteyen bri de yok. çocuguna mama dan bahsediyor. yeni bir aile kurmanın kavramını anlamıyorsanız evlenmeyin. olan sizinle ne hayallerle evlenen insanlara oluyor. evet zor bir durum vardır. sağlıktır eğitimdir kendince yardım etmelisin ama evinde ki yemekten kısarak değil.
- +1 yıl
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılGayet kötü bir durum. Hadi herkese böyle olsa neyse ama size öyle söyleyip de alması çelişkidir.
18 Yorumla- +1 yıl
Suç biraz da görümcenizde. Bence bu hediyeyi reddetmeliydi.
- +1 yıl
Eşiniz acaba sizi kızdırmak için mi yaptı bunu? Yakın zamanda kavga ettiniz mi?
- +1 yıl
Bunun neresi haklıymış? Yahu elle tutulur bir yanı yok bunun.
- +1 yıl
Siz bilirsiniz. :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu ne saçmalık ya? Evli görümceme kocam telefon alacak ve bana gelip senin telefonun var diyecek. Ağzına bir tane vururum, bana ne faydası var ki telefon alıyor. Kocam bir halt mı yemiş ki görümcene telefon alıyor? Bence önce kocana bir hesap sor sonra görümceye geç. Sana ve çocuğuna bakmak zorunda, yok öyle sanane deyip işin içinden çıkmak. Evlendiyse sana bakacak masrafı karşılayacak, ailesinden birine muhtaç durumda olması haricinde hiçbir şry yapamaz
00 Yorumla
+1 yılHaklısın. Her şeyi geçtim. Çocuk, küçük anlaşılan mama yaşında olduğuna göre. Onu kesmek ne demek? Aç mı kalsın çocuk? Ölsün istiyor herhalde. Ne biçim baba o ya? Papucumun Babası olur ondan olsa olsa yani. Öyle baba mı olur?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Zaruri bir durum olsa desteğini anlarım da ne demek gidip 10000 lik telefon almak hele ki evinden çocuğundan kısıp bunu yapmak.. Kabul edilebilir değil, eşin düşüncesiz ve kusura bakma ama akılsız biri.
00 Yorumla
+1 yılüstte yazanı okumadım ama misal börülceme telefon alacak bana almayacak öyle mi ölsün bıçağın üzerine düşsün daha iyi bu bir savaş ilanıdır hem kendisine hem görümcem denen kadına beni sakinleştiremez
00 Yorumla
+1 yılOnun kardeşi kardeşi tâbi alma hakkı var sana yaptığı doğru değil eğer anlattığın gibiyse güzelce konuşabilirsin ama aldığı hediyeye de karışmamalısın bence olabilecek şeyler bunlar.
00 Yorumla
+1 yılşu an üniversite okuyorum ve abim para yolluyor az biraz sizi okuyunca utandım yani abim evli veya nişanlı değil ama yengem benim için böyle düşünse çok üzülürdüm gerci bizim aramızda yenge görümce ilişkisi olamaz ailede herkes herkesin ihtiyacına koşar abla kardes ilişkisidir, ama sizin durumunuzda hak verdim size çünkü sizden kısması itici olmus ben iyi durumda olsam kardeşlerimin önüne sererim parayı ama ailemden de asla kısmam her şey denginde
01 Yorumla- +1 yıl
Utanma ya buradakilerin çoğu kötü kalpli eğer adam gerçekten bunlardan para kısıp kardeşine alıyorsa haklı biraz ama ben abarttığını düşünüyorum ayrıca okuyormuşsun tâbi ki abin sana destek olabilir. Bende okuyorum zor gerçekten hele uzaktaysan
öyle biriyle evleneceğime yalnız sürünürüm daha iyi. evde kalanlar evlenmeyenler artık gözümden üst insan. evlenip kendinizi kullandırtıp karşılığında fedakarlık yapıyorsnz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılHepsini boşverdim insan çocuğunun mamasini sorun eder mi garip yani ya işte bu yuzden sende çalıs onun parasına muhtaç olma
00 Yorumla Valla haklisin. En azindan rızanı sorup hareket etmeli.
02 Yorumla
+1 yılHala ailesi olarak onları görüyor, sizi görmüyor. Haklısın.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar haklısın ki.. Ailesine aşırı düşkün karısını 2. plana atan adamdan hayır gelmez. Bana da mama verme yeter diyor kendim para biriktirip al para git mamasını al diyorum.
10 Yorumla
+1 yılMasaj bekleme demen büyük bir şok yaratmıştır eniştede 😁 Yalnız şaka bir yanada haklısın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnanın çok üzüldüm.. böyle ömür geçmez kaderinize müdahale etmek istemem ama evladın mamasini da kesmek istemekte nedir.. Bu adamlık değil... bilmiyorum bende çok negatif hisler oluşturdu 😭
00 Yorumla
+1 yıloff çok kötü umarım böyle insanlar düzelir ya da soyu tükenir
00 Yorumla
+1 yılben olsam valizini kapıya koyup evden kovardım
00 Yorumla
+1 yılben kadın olsa idim 2 3 ay seks yapmazdım yatakları ayırır idim kesin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle son derece haklısın benim babamda ayni böyle
03 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılişte erkek diye böyle arizona kertenkeleleri ile evleniyorsunuz sonra burada vızıklıyonuz
012 Yorumla- +1 yıl
@Busrrrrrr yinede kertenkele durusu kalkısı ses tonu ile kendını bellı eder. evlenecem kacmasın dıye alıyonuz bunları beslemeye sonra sıkıntı oluyo işte
- +1 yıl
@Busrrrrrr adam aile olma bılıncınde degıl cekırdek aıle karım cocuk nedır alakası yok. kalkmıs zilli ablasına kı evlımıs oda kocası var basında ya da kaldırsın kıcını calıssın kendıne alsın . senın goril suratlı ergen airzona kertenkelesi evın ıhtıyacı cocuk ıhtıyacı karısı varken ne dıye ona telefon alıyor kı bu hıce saymaktır senı.
sen nıye bu adamla evledin ki , gercı cogu boyle anacı , kendı aılesıne toz kondurmayan hala karısını el kızı goren ıkı anası arkadan gızlı kapaklı laf soylesın hemen karıya düsman olur . hele bırde calısmıyorsan dik durmuyorsan ıyıcene ezmeye para benım sanane derler. bu tipler ıc anadolu dogu kokenlı ve akepelıdır . egıtım verılmez ıq oranları 90 altıdır. tek care elıne alacan sopayı kulagına kulagına vurup sokaga atacan. maddı dik durusun ve arkanda aılen varsa def et basından al cocougu 7 yasından kucukse sana velayetı verılır zaten bak keyfıne . - +1 yıl
@Busrrrrrr hayır ne alakası var benle bi dunya adam var. yanlıs yerde yanlıs kertenkelelerle takılıyonuz
- +1 yıl
@Busrrrrrr gittin bir ergen arizona kertenkelesi ile evlendin demi sende ... len ne acelenız var , yenı yerler gorun yenı ınsanlar tanıyın karıyerınıze odaklanın sonrası gelır , her pipisi olan erkek adam değildir.
- +1 yıl
@Busrrrrrr ciddiye yazmıssın , baktım senın 23 - 23-4= 19 . sen daha cocuksun , nasıl bir aile bu yasta bunu yapar zorlar aklım almıyor . dogulu kürt falan mısınız? belkı karıyer olacaktı okuyacaktın?
anlamıyorum benım cevremde kadınlar 30 ya da sonrası evlendı, nedenı ıse okulları bıttı işleri karıyerler sonra kendını ne ıstedıklkerını anladılar ve kendılerıne paralel kısılerle yasamlarını bırlestırdıler. uzucu gercekten , sonra cocuk yap anne ol , ki var senın zaten . sorun zıhnıyette aılelelerde ve türk aile yapısı denen saçma olayda bunlar kırılmadan yıkılmadan ülke dik duran egıtımlı ureten kadınlara sahıp olamayacak ve baba evınde beslenıp koca evınde yıne beslenmeye devam eden ev hanımı denen türden devam edecek yazık gercekten. - +1 yıl
Ben Şu an 26 yasındayım 22 yaşında evlendim cevik kuvvet olmak için can atıyordum 8 sınıfın 2 dönemi bir hastalığa yakalandım ve okula gidemedim öğretmenlerim sınava girsin en azından diplomasını alır dediler hiç görmediğim derslerden 95 altında sınav notum yoktu istemediler polis olmamı. Karadeniz'i bir ailenin kızıyım bu arada
- +1 yıl
@Busrrrrrr istemediler derken , ailen mi yoksa evlendıgın arizona kertenkelesi ve ailesi mi?
senın hakkına girmişler her kim ise bunu bılıyor musun?
polis olmak olmamak degıl , kesşke baska alternatıflerle de kariyerine devam edebilseymişsin.
karadenizde aynı farkı oldugunu sanmıyorum zıhnıyetınn kız okumaz ne gerek var bba evınde evlenıncede kocası baksın ıkı cocuk dogursun otursun evınde . işte bu zihnıyet oy kullanıyor be bizimde sinir uçlarımızla oynuyorlar. üzücü senin adına , sen gıbı ne kadar cok kız var tabı ulkede.
her zaman dıyoruz genc kızlar evlenmek ceyız cocuk hayattakı en buyuk basarınız olmasın , yenı ınsanlar tanısın , yenı yerler gorun , kariyenıze hedeflenın işini statünüz olsun , kaderinizi bir erkeğe ai, lenize bırakmayın diye. - +1 yıl
@Busrrrrrr anlıyorum.
iyi şanslar dilerim sana !
+1 yılBizde de tam tersi abim yengeme 6 ay önce 11 aldı sonra değişti 13 pro aldi ben 1 yıldır yenileyin diye yalvarıyordum oysa hiç alan olmuyor 😂😂
22 Yorumla- +1 yıl
Öncelikleri siz olmalısınız tabii ki ben mesela neden yengeme alındı diye laf etmedim çünkü evlenince eş hele ki çocuk en önce gelmeli haklısın sonuna kadar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBüyü müyü olmasın bi hocaya git istersen. Bazı aileler çocuğu evlenince kendine sadık kalsın diye yapabiliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende evliyim nedir ya bu biz evlilerin çektiği kocana bak sen bu gerçek mi ya? Çocuğun kaç yaşında
00 YorumlaTabikide haklisin!!! Görumcede kim be... karisi oğlu dururken!! Kesinlikle kabul edemiyeceğim bir şey
00 YorumlaGayet haklısın aynısını annem de yaşıyor :’) boşansanız daha iyi bile olabilir
01 Yorumlababam da öyleydi inan hiç değişmez böyle tipler
12 Yorumla- +1 yıl
Babanız balık ya da akrep burcumu
- +1 yıl
@Yengeçüstüterazi onun hakkında fazla şey bilmiyorum
+1 yılYani evli olmasa neyse de evli altında başka şeyler ararım ben
00 Yorumla
+1 yılOğlumla. asla kardeşimi bir tutmam evlat her zaman öndedir
00 YorumlaBence ayrılmalısın bir ömür boyu geçmez hayırlısı olsun hakkınızda
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılSonuna kadar haklısın
00 Yorumla
+1 yılBak hele sen bu mendebura
00 Yorumla
+1 yılEvet çok haklısın gerçekten
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 338 cevap paylaştı. Karısı dururken kardeşine alması olmamış pek.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kocan tam bir odunmus
00 YorumlaBoşanma davası.. eşi ve çocuklarına bakmıyor..
00 Yorumla
+1 yılgörümce bam bam mı acaba
04 Yorumla- +1 yıl
@Busrrrrrr belki üveydir. Açıklama yok bu konuda
- +1 yıl
@Busrrrrrr ıyyyy falan deme hiç.
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılValla dibine kadar haklısın
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yılElinde senin onu pişman etmen
02 Yorumla- +1 yıl
Sadece bunu değil gece dana sokulup sevişmek istediğinde onun yanından kalkıp uzaklaşacaksın ki dünyanın en büyük kötülüğü yapmış olursun suçunu hemen anlar
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇocuğun boğazına mı göz dikiyor pes doğrusu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGörümcene ilgi duyuyor demek ki 🧐🤭
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSenin görümcen onun kardeşi oluyordu dimi pardon
Cevap sahibi+1 yılBen yanlış yorumladım
Cevap sahibi+1 yılSanırım
Cevap sahibi+1 yıl😄🤭
Gizli Üye(36-45)+1 yılSana da Ben alayım mı
00 Yorumla
+1 yılEşim balık burcumu ya da akrep
03 Yorumla- +1 yıl
Eşin
- +1 yıl
Boğa'da böyle
- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısınız
00 Yorumla
+1 yılYazik ya gercekten beyin yok kocanda galiba
00 Yorumla
+1 yılKızmakta haklısın
00 Yorumla
+1 yılKocan çok kötü bir insan onu pişman et
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Boşanın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Haklısın kizmakta
00 Yorumla
+1 yılHaklısın
00 YorumlaBence haklisin
00 YorumlaHaklisin bosa gitsin
00 YorumlaHaklısın tabiki
00 Yorumla
+1 yılHaklısın
00 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kocam görümceme telefon almış, benle oğluna gelince de cimrilik ediyor. Kızmakta haklı mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer