Kocam bana kizdi, kızmakla haklı mı?

Dün annemlere gittik misafir geldi. Amcamlar, kuzenlerim falan. Servsi yaparken egildigimde önüm acilmis sanirim esim Eda dedi ona döndüm bakti bakti bisey demedi. Neyse evimize geldik yol boyunca hic konusmadi zaten eve gelince birden bağırmaya basladi niye ben dikkat etmiyormusum bir düzgün durmuyomusum niye baska insanlar benim mahrem yerlerimi görüyormuş, orada amcanlar kuzenler bir sürü erkeğin içinde ben niye servis yapıyormuşum. Anneme mi yaptirsaydim. Ayrica amcam ve kuzenim yani uzak bir akraba değil. tamam hakli olabilir ama bu kadar buyutmemeliydi. En fazla ne kadar açılmış olabilir ki. yani çok üstüme geldi bende bağırmaya başladım simdi konusmuyoruz yani konuşuyoruz ama kizgin hala bana. İse gitti. İşten gelince sizce özür mü dileyim?
Kocam bana kizdi, kızmakla haklı mı?
Cevapla