
marka takıntısı olan zengin görünmeye çalışan kesim senin gözünde nasıl şekilleniyor?

marka takıntısı olan zengin görünmeye çalışan kesim senin gözünde nasıl şekilleniyor?
zevk tercih meselesi ama ben bunlar kadar zengin olsam orada en pahalı markaların reklam yüzü gibi otururum yani baştan aşağı marka olurdum 😂😂😂 demek ki yüce Rabbim kime be vereceğini biliyor bana ondan vermiyo 🥺
Cevap
6Cevap
Katılıyorum çok doğru
Aynen knk LC Waikiki'den alışveriş yapıyorlar zaten. Şu Mark'ın ayakkabısının fiyatı senin maaşından fazla değilse hiçbir şey bilmiyorum.
Öylelerine ayrani yok içmeye, tahterevalliyle gider mıçmaya diyoruz
Görsel yapboz gibi aynı , birbirlerine yapıştırasım geldi
Soru tek başına yeterli ve çok iyi
Benim anlayamadığım bir şey var mesela
diyelim X markası çok pahalı ve üzerinde kocaman kendi adını yazıyor millet alıyor. Hem o kadar para vereceksin hemde o parayı verip ürünün reklamını yapacaksın hemde ücretsiz. Bu bana hem enayilik hemde görgüsüzlük gibi geliyor. Bak benim param var bu marka aldım bu bana değer kattı demek. Ben hiç yapmadım bana ters geliyor.
Mantıklı olanı bu zaten ben kalite severim, marka olsun ama giyinmek için göstermek değil. Benim üzerime değil bana baksınlar, kişiliğime.
Zengin olsan ne olacak TOPRAK var GÖZÜNÜ doyurur merak etme ölünce toprak herkese bedava ve sınırsız
Çok var. Zavallılar parasını çarçur ediyor
Hanzolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?