Selam arkadaslar,
yakin zamanda evleniyorum, ama iste gecelik, ic camasiri almaya utaniyorum ailem görürse nasil tepki veririm utanirim.
Sizece evlendikten sonrami alsam yoksa nasil yapsam? Siz nasil yaptiniz?
Selam arkadaslar,
yakin zamanda evleniyorum, ama iste gecelik, ic camasiri almaya utaniyorum ailem görürse nasil tepki veririm utanirim.
Sizece evlendikten sonrami alsam yoksa nasil yapsam? Siz nasil yaptiniz?
Kıyamam ya çok tatlısın gerçekten Eşin ne kadar nasipli bir adammış tabii ki de evlendikten sonra alsan iyi olur evlilik günü gelinliğin altında bulunabilecek normal iç giyim ile bulunman da güzel sadeliği güzelliği temizliği ifade eder Ve sonrasında istediğin gibi iç giyim dolabını çekmeceni doldurup istediğin zaman istediğini giyebilirsin şimdiden mutluluklar dilerim Hayırlı olsun
ne kadar anlayışsız boş beleş insanlarınız kızcağız diyor ki benim almak istediğim iç çamaşırları eşime özel giyeceğim ya da cürretkar davetkar iç çamaşırları alacağım ama insanların görmesinden laf söz olmasından çekiniyorum sonra mı alıyım aceba siz nasıl yaptınız diyor.
Ordan biri çıkmış hala diyor ki iç çamaşırsız olmak mı daha iyi diyor :D
Zaten ailenin görmemesi lazım...
Nasılsın bir mantıksal heyet olarak alışverişe çıkılıyor... O heyette ben olsam direk çamaşırların başlardım... Ailen utansın sen değil... Utanmasalar gerdeğe de heyet olarak gircez
Hiç unutmam kuzenim evlenirken bohça Saçmalığını uyguladılar. Rahat bi 20-25 kadın vardı evde çocuğu çağırıp ortaya oturtup gecelikleri, iç çamaşırlerı açıp tek tek havaya kaldırıp sağa sola döndürerek gösterdiler. Hepsinin yerine ben utandım😂sen yine iyisin kargoyla toplu spariş et bakmamalarını söyle.
🤣🤣
Cevap
28Cevap
Yok canım ne alaka ya al sonuçta o senin özelin hem şu meraklı komşular akrabalar gelirse çeyiz bakmaya kendi aldıklarını göstermezsin olur biter ailende illa ne aldın bakacağız demez sonuçta genç kızsın bir görürse annen görür belki o da halinden anlar diye umuyorum eşinin yanında giyeceksin zaten dışarda mı giyeceksin sanki onlara ne sen utanma duygusunu at ve al canım boş ver
utanılacak bir şey yok bunları aile alıyor zaten
Sonrs al canim donuna kadwr gormelerine gerek yok bence
Int üzerinden sipariş ver git kendin al ve kargoyu da sen aç kimse de görmez zatan merak eden olursa da özel bir şey falan dersin
Biz evleneceğiz parayı nasıl toplayacağız diye düşünelim siz çamaşır alıacam utanıyorum diye düşünün.. ah kızlar..
Utanilacak birsey yok al koy ceyizine gule gule kullan
Alma sende sonradan iatedgin gibi alirsin. Acele etme
ailen senden daha meraklı açık saçık her modeli alacak emin ol :D
sonra bi de o çeyiz açılacak herkese gösterilecek. geleneklere bak, teşhircilik en başta başlıyor aslında.
Annen baban olmadan alışveriş yapamıyor musun al koy kenara illa birinin görmesi mi lazim
Yani
Onaylama anlamında yani o 🤦🏻♀️
Ailene sergi yapmak zorunda misin? Evlendikten sonra da sağlıklı bir cinsel hayatin olacağını düşünmüyorum.
Al kenara koy çeyizinin içine koyma görmezler böylece. Utanman normal ama onlarda biliyor zamanında bu yollardan geçtiler
Almaya utandığın şeyi nasıl giyeceksin, sen onu da yapamazsın bu yüzden alma en iyisi 🤣
Geceliği iç çamaşırı ne yapacaksın anlamadım?
İnternetten sipariş ver kargonu da sen aç olur biter
Bu gayet normal bende ilk çamaşır istediğimde gücümü toplayıp korkarak anneme sessiz sessiz söylemiştim
Kim olsa çekinir her kadin gibi
iç çamaşırı almamak daha mı utanç verici giymemek daha kötü bence ahahhaha
Şu saçma gelenekler ne zaman bitecek acaba?
Yok çeyizi göstermeler, yok kanlı çarşaf ile gurur duymalar bilmem neler.
@Parçalayıcı biraz zeka pırıltısı olsaydı aradaki bağlantıyı kurabilirdin.
o çeyizi hazırladıktan sonra onca kişinin içinde açıp gösteriyorlar bir de.
Annen baban onun annesi babasi bebe isteyecek canim. Sanki bu sevişin maç yapin demek degil mi de utaniyorsun. 😄😄
Utaniyorsan evlenme alacaksin tabi en güzellerini kocana açacaksin herseyini eglemecesin ulan evlenesim geldi her dk firsat buldugumda offf
Kaynanana pasla, sen seç benim yerime de :) hem mutlu olur hem bu işten yırtarsın
sonradan da alsanız olur..
internet üzerinden alışveriş yap..
NedenUtanıyorsun Utanmadan Al Bence 👍😉
alma tabi özelinde sakla
Utanılacak bişe yok herkesin başından geçiyor
Evlendikten sonra alirsin
Utanılacak bir şey değil
eşinle beraber alırsın sonra
Düğüne yakın al oturcağın eve bırakırsın
Güzel iç çamaşırları al
Utanma
Niye utanasın ihtiyaç bunlar
Esinke all sonra
E görmesin onlarda
Internetten al bence kimse görmez
Al nolcak ya
Yalnız ya da evli bir arkadaşinla git
Utanılacak bişey yok bunlar olması gereken şeyler
Utanma
Gel alayım beraber
Utanılacak birsey yok ya bunda ne utanıyon
Bu sorunu kökünden aşman çok kolay
Internetten al.
Ne donmuş be.
Nesinden utanıyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?