Dünyanın en kötü insanın bile içinde nokta kadar bile olsa iyilik olabilir mi? Fotoğraf bunu kanıtlamıyor mu?

Dünyanın en kötü insanın bile içinde nokta kadar bile olsa iyilik olabilir mi? Fotoğraf bunu kanıtlamıyor mu?

Bir kere şu gerçeği kabul etmemiz gerekiyor insan denilen varlık yani homo sapiens sapiens ismindeki hayvan ki bu ismi kendimize biz verdik doğuştan yaratılış olarak veya evrimsel olarak artık her ne diyorsanız fabrika ayarları bakımından kötücül bir varlıktır insan. Ben kötüyüm sen kötüsün biz kötüyüz hepimiz kötüyüz ama hepimiz kötüyüz. İyi diye bir şey yok insan kötüdür
Cevap
1Cevap
Alakası yok bence. Adamın eli hala silahında ve çocuk korkuyla bakıyor. Kötü insanların yapacağı iyilik mutlaka çıkarlarına hizmet eder
Yok anam yok, çıkarı vardır ondan iyilik yapıyordur..
Hayır tabiki acımasız ve bencildir kalbi kararmıştır
Olmayabilir
Var ama o kadar derine inemem. 😄
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?