AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Özellikle böyle bir düşüncem yok
Teşekkür ederim
Hepimiz insanız kapalı açık olması önemli degil önemli olan beni hayatında nereye komumlanddırdıgı samimiyeti mizah IQ su falan
Anladım yani kapalı olduğu için ya da açık olduğu için herhangi bir önyargı olmaz
Bende böyle önemli bana olan tutumu gerisi umrumda degil
Kesinlikle önemli olan da bu
Aynen abla ama benim bakış açımla göre kapalılar pek bana göre degil İslamik korkuyla büyğdükleri için sığ düşünüyolar
Evet bu da var o yüzden ister istemez farklı bir izlenim bırakıyoruz..
Aynen düşüncelerim bu minvalde benim
Peki teşekkür ediyorum
Rica ederim 🙏
Hoşlantı varsa, sevgi varsa fark göremiyorum. İlla bişey yaşanacak değil. Yaşanacak olsa ikisini de ikna ederim
Açık halini bilmek istemez misin onunla ilerlemeden önce
İsterim, hoşuma da gider. Sadece bana özel bir açılma olursa tabi
Ama işte evlilik olmada göstermezse o yüzden açık biriyle olmak daha iyi değil mi
Hayır, maksat cinsellik değilse sorun olmaz. Cinsellik olacaksa her türlü gösterir.. Kızın isteği varsa erkek ikna eder kolayca
Yok cinsellik ayrı konu normal genel anlamda demiştim
Tamam, madem cinsellik olmayacak ve güzel bir ilişki yürüyecek kapalı tercih ederim
Anladım peki teşekkürler
Hiç farketmez iki tarafında extrem hallerine şahit olduğumdan o kriter bana göre önemsiz
Teşekkür ediyorum
Açık kız. Kapalılarla dünya görüşümüz çok çok farklı olduğu için asla anlaşamıyorum.
Peki neden kapalılara karşı olan algı kalıplaşmış durumda
Kapalı-çarşaflı olmak politikleştirildi o yüzden. Kutuplaştırdılar insanları birbirleriyle.
Kapalıların suçu ne ki bu durumda
Kapalıların suçu yok. Siyasetçilerin suçu var. Açık kadınları kafir ilan edip meydanlarda küfür edersen doğal olarak millet birbiriyle kutuplaşır. İlk başta bunları desteklememesi gerekenler kapalı kadınlardır.
Desteklenmiyor ama dediğin gibi evet siyaset.. umarım son olur bu sene
Çok açık olmasın sorun etmem.
Özellikle bir tercihiniz olur muydu peki
Fark etmezdi sanırım kapalı olanlarda kendi içinde sınıf sınıf ben Elif Kübra Genç tarzında giyinen olabilir derim.
Evet peki teşekkür ediyorum
Rira ederim
Tesettürlü kadınlar daha cok ilgimi cekiyor.
Neden peki
Bilmiyorum ama öyle yani, Giydiği çorap bile beni etkiliyor.
Şaşırtıcı ya genelde erkeklerin dikkatini daha çok açık olanlar çekiyor ama kapalılar da merak uyandırdığı için olabilri
Evet öyle tabi ki , sen kapalı mısın açık mı?
Kapalı
Anladım , bir kaç şey sormak istiyorum müsaitsen
Tabi
Buradan mı sorayım peki?
Olur
Rahatsız olmazsan Ortada olmasın derim ben :)
Sorun değil aslında
Ama benim Profilim açık ya :)
Evet olabilr
Peki bekliyorum seni o zaman , Açık :)
Beklıyım mı?
Açık tercih ederim
Neden pekş
Açık kadınla her ortama gidersin kapaliyla olmuyor
Hangisi namuslu ve iyi niyetliyse
Anladım teşekkürler
Seveceğim biri ile, kıyafete bakmıyorum.
Saçının gözüküp gözükmemesi peki?
Önemli değil
Anladım peki teşekkürler
Evleneceksem kapali olsun isterim
Sevgililik? Ve neden
Benim ailem kapali omurluk olacaksa hayatim da kapanmasi gerek
Aileyle onun bağlantısı yok ama
Islamiyet acisindan da onemli
Evet ama bu Allah’la onun arasında olan bir şey değil mi
Ne istiosun mini etekli mi olsun dekolte mi giysin Sùtyenini gosteren tisort mù giysin
Karımın kapali olmasini istiyorum Bana ters kari koca olacaksak Evin icinde Benim yanim da herseyi giyebilir Bizim disimiz da kapancak net tartismaya kapaliyim bu konular da
Her açık olan kişi dediğin tarzda değil giyinmesini bilenler de var hatta kapalıdan farkı olmayıp sadece saçı görünenler
O dedigin olur saç açık olabilir vucut hatlarini belli edecek kiyafetlere karsiyim giyinmesini bilecek karadeniz insaniyiz
Tercihimi türbansızdan yana kullanıyorum
Neden diye sorsam peki
Sevmiyorum diye
Nedeni nedir
Nedensiz
Ya da şöyle diyim, ideolojik olarak bana ters oluyor kapalılar
Önyargı yani
Anladım
Çok ilginç ki benden hoşlanan hatta şu anda da seven çocuk ateist ve kapalı birine karşı böyle hisleri vardı çok şaşırmıştım nasıl tercih ettin diye ama takılmıyorum demişti
Ben monoteistim ama kapalıya karşıyım. O ateistken takılmıyosa bu onun sorunu
Saygı duyuyor
Tamam işte saygı duyması onun sorunu, beni ilgilendirmiyor
Açık
Neden peki
kapalı insanın çok fazla içe atmışlıkları olabilir bi kere özgürce ve kendine bile itiraf edemediği bir yaşamı yaşıyor
Aslında her kapalı böyle değil yani bir emir olduğu için yapılması gerektiği için yapılıyor sadece
kapalı kız DİNİNE BAĞLI OLMALI sevgililik yapılmaz evleniceksen anlaşırsın evlenirsin o kadar
Bana böyle ayırım yapmak saçma grliyo
Evet ve bence herkes böyle düşünmeli
Baş örtü belirlemiyor senin kim olduğunu
Kesinlikle öyle ama din konusunda az çok bilgi veriyor karşı tarafa belki daha dindar olduğu düşünülüyor
Ne haltlar yiyen kapalılar gördük 😂 dediğim gibi sadece baş örtü
Evet evet haklısın ben de kapalı olarak dışarı çok dindarmış izlenimi vermek istemiyorum nedense içimde yaşamak istiyorum o yüzden kafam karışık bu aralar
Anlıyorum 😊
Bilemiyorum ya
Kusura bakma anca gelebildim
Ayırt etmem şahsen
Teşekkür ediyorum
Açık
Neden peki
Çünkü ben çok dindar değilim
Anladım bu da bir neden
👍
olmadığı içih bir şey diyemiyorum
Olursa eğer
kapalı
Neden peki
dini nedenlerden dolayı
Ama aslında onunla Allah arasında bi şey değil mi bu
yani tabiki ama ben benim eşimin saçının başkalarına görünmesini istemem şahsen
bana özel olmalı
Saç dediğin nedir ki vücudu gözükürse sonuçta tesettür modasında artık ayak bilekleri kollar vs de gözüküyor
tam anlamıyla tesettürlü olmalı hatta çarşaflı olursa daha iyi
Ciddi misin?
evet neden
İlk başta bir şey diyemiyorum falan demiştin de ondan ya açık birini seversenn
bir şey diyemiyorum derken kaderi bilemezsin her şey olabilir ama binim isteğim bu yönde
Anladım peki teşekkürler
güzel biriyle
Açık ya da kapalı fark etmez yani
Kapali olabilir
Kapalılara çok dindarmış gözüyle mi bakılıyor
Bilmiyorum ama daha cekici geliyorlar
Genelde tam tersini diyolar ama
Bu çekicilik gizli oldukları için mi saçları vs görünmediğinden mi yani
Aciklarda cekici tabi ki ama Kapali olan seyler daha fazla ilgi odagi olup Zor olana ulasma cabasida olabilir
Anladım ya da merak da uyandırıyor olabilir
Evet
Teşekkür ederim cevap için
Rica ederim. Peki sen hangisisin
Kapalıyım
Biraz aile dolayısıyla ve bu aralar bu konuda kafamın karışık olduğu bir dönemdeyim
Neden kafan karisik. Acilmakmi istiyorsun aile baskisimi var
8. Sınıfta kapandım babamdan dolayı öncesinde de sürekli ne zaman kapanacaksın diye soruyordu bi arkadaşım kapandı sonra ben de kapanayım dedim ama ailenin bu konuda baskı yapmasını yanlış buluyorum her ne kadar onlara göre doğru olan bu olsa da 13-14 yaşında çocuk o daha şimdi yıllardır kapalıyım belki kendi Halime bıraksalardı kapanırdım da oldu bitti hep bol ve kapalı giyinen biriydim. Evet açılma düşüncem var açılsam da sadece saçımı açmış olurum gibi bir şey ama ilerde tekrar kapanmak ister miyim pişman olur muyum diye düşüncelerim var ki açılma kararı alsam ailemin tepkisini nasıl atlatırım onu da bilmiyorum
Aile ve cevre tepkisi illaki olur. Aslinda acilmak yerine kapanmayi sevdirecek seyler arasan daha iyi olmazmi. Acilacaksin sonra tekrar kapnma ihtimalin olacak. Bu dongu boyle gelir gider. Bana sorarsan kapali kal ve kapali olmayi sevidirecek seyler arastir , oku , hisset iste ne biliyim.
Haklısın bu çok daha doğru olur belki de ama keşke sorun bir tek bu olsaydı teşekkür ediyorum cevap için
Rica ederim Konusmak istersen herzamn konusabiliriz. Dmden yzablrsin. İyi geceler
Peki sağ olun. İyi geceler
Özellikle bir ayrımim yok
Kafa dengi olmali
Tercihim ahlaklı efendi olması.
Açıkla.
Çünkü dini bir kişilik değilim
fark etmez
Açık
Açık kızla