İçimde hiç kardeş sevgisi yok, normal bir durum mu?

Abi kardeş hiç sevmiyorum. Ailemin ilgisi hepimize eşit bundan yana bi sorunum yok. Ama sırf aynı anne babadan olduk diye sevmeme bir gerek mi var? Dışarıda hoşlanmayıp umursamayacağım bir tip insanı niye aynı evdeyiz diye seveyim ki?
İçimde hiç kardeş sevgisi yok, normal bir durum mu?
Cevapla