Aileme karşı içimde hiçbir sevgi kalmadı bu normal mi?

Aileme karşı içimde hiçbir sevgi kalmadı bu normal mi?
25 yaşında genç bir kadınım, ailemin beni bugüne kadar getirmesine minnettarım ancak şiddete olan meyillikleri kadın ölümlerinde kadına bi kulp takmaları çocuk yetiştirirken çocuğun dayaksiz büyümemesi gerektigini ve kadının 2. sinif vatandaş gören bunu diliyle söylemese bile davranışlariyla her türlü belli eden insanlar bunun disinda kiz cocugunu ciddi anlamda baskilamayi seven kocasina hizmetci köle olmali mantığında yetistiren bunu asilamaya çalışan kendini gelistirmeyen bir aile.. iste bu kadar kötüler diyemiyorum sandigimdan cok daha kötü bu insanlar.
Aileme karşı içimde hiçbir sevgi kalmadı bu normal mi?
Cevapla