Evet, AK Parti'nin hakkını yiyorsunuz. Peki neden?
Ülkeye bu kadar faydası olmuşken üstelik.
2023'de tekrar kazanacağız.
Evet, AK Parti'nin hakkını yiyorsunuz. Peki neden?
Ülkeye bu kadar faydası olmuşken üstelik.
2023'de tekrar kazanacağız.
Mülteciler ve zamlar konusunda yönetimlerinin kötü olduğunu düşünüyorum onun dışında terörü bitirme de ve yerli milli silah uçak yapımında çok başarılılar
Cevap
8Cevap
Tek şikayetim ekonomi başka hiç bir şikayetim yok Erdoğandan.
Kanka 2023 te tekrar kazanırsa gerçekten hakkını yemişizdir. Demekki daha kötülerine layığız 😂😂😂
Mülteci ve ekonomi derdine çare bulamamak daha da seçim hakkını vermiyor öyle yönetime
haklısın böyle bir millet varken kazanırsınız
Trolse komik. Değilse üzücü
faydası baya oldu evet her şey pahalı :D
Troll dmi bu? Başka açıklaması olamaz
Raporun var mı
Maaş yattı mı?
Faydası ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?