Şimdi benim kuzenim yazdı bana kendisi daha regl olmadı 13 yasinda kantine 2-3TL eksik veriyomus bazen,
şimdi o okulda değil başka bir okula yazdirdilar ama o bunun kul hakkı olup olmadığını bilmiyomus çok pişman baya tövbe etti hala onun için günah mı o kantinciye de ulaşma imkanı yok ne yazık ki ama şu an da onu nasıl öderim ömür boyu cehennemlik olucam diye çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum bilen kişiler yazarsa çok memnun olurum?
şimdi o okulda değil başka bir okula yazdirdilar ama o bunun kul hakkı olup olmadığını bilmiyomus çok pişman baya tövbe etti hala onun için günah mı o kantinciye de ulaşma imkanı yok ne yazık ki ama şu an da onu nasıl öderim ömür boyu cehennemlik olucam diye çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum bilen kişiler yazarsa çok memnun olurum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer