Kul hakkı ile alakalı bir soru? Bilen kişiler lütfen yardım edebilir mi ya da daha önce yaşayan duyan?

Şimdi benim kuzenim yazdı bana kendisi daha regl olmadı 13 yasinda kantine 2-3TL eksik veriyomus bazen,
şimdi o okulda değil başka bir okula yazdirdilar ama o bunun kul hakkı olup olmadığını bilmiyomus çok pişman baya tövbe etti hala onun için günah mı o kantinciye de ulaşma imkanı yok ne yazık ki ama şu an da onu nasıl öderim ömür boyu cehennemlik olucam diye çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum bilen kişiler yazarsa çok memnun olurum?
Kul hakkı ile alakalı bir soru? Bilen kişiler lütfen yardım edebilir mi ya da daha önce yaşayan duyan?
Cevapla