Ülkemizde insanlar neden kısa ve zayıf?

avrupa ülkelerinde uzun süre tatil yaptım genelde erkekler uzun ve iri yarı , kadınlarda öyle küçük durmuyorlar ama ülkemizde bayağı ortalama düşük kötü neden böyle sizce?
Ülkemizde insanlar neden kısa ve zayıf?
Cevapla