Ders çalıştırmıyorlar! Geleceğim umurlarında değilmiş?

Bu lanet evde ders çalışıp hayatımı kurtarmaya çalışıyorum ama ne hır-gürleri bitiyor ne de saçmalıkları!
Zaten evin bulunduğu konum bayağı gürültülü, bir de evdeki lanet olasıca kavgalar yüzünden sınava çalışmam engelleniyor! Akrabamızda yok doğru dürüst.. Gidip evinde kalabileceğimi susun desem yok. Yeter artık beni ciddiye alın bu sınav benim hayatımın sınavı, insan olun da dersimi çalılayım dedikçe, bizene bize mi kazanıyorsun senin hayatın ister kazan ister kazanma diyorlar!
Ulan bu kadar cahil insanları çekmek zorunda mıyım ben! Adam gibi bir bölüm kazanıp okumak hakkım değil mi? Her gece kavga.. Sabahları da açarlar müziklerini.. Yeter ya. Ne yapıcam nereye sığınıcam bu cahillerden.. Bilmiyorum.. Çok çaresiz hissediyorum. :( korkuyorum. Bu benim son şansım.
Güncellemeler
+1 yıl
En güzeli yok olmak. Kaçsan fahişe derler! Evde hayatına ederler! En güzeli ölüm
Ders çalıştırmıyorlar! Geleceğim umurlarında değilmiş?
Cevapla