Arkadaşlar nasıl gelişebilirim bu konularda 😏?

Arkadaşlar benim çocukluğum hep hastanelerde geçti okula fazla gidemedim liseyi açıktan okudum şu an 22 yaşındayım ve bir toplulmun içinde girdiğimde hep sessiz sessiz duruyor konuşma bilmiyorum genel kültürüm yok gündemden bir haber yaşıyorum yani velhasıl çok asosyal biriyim bu durumu nasıl aşabilirim bana yardımcı olursanız sevinirim 😔
Arkadaşlar nasıl gelişebilirim bu konularda 😏?
Cevapla