Ben bu durumda ne yapmalıyım? Şimdi ağlar vakit buldukça?

Annem neden böyle anlam veremiyorum. 10.30 gibi uyandım tam elime telefonu aldım içeir geldi ver telefonu şimdi ananeni arıyım. Telefonu ortak kullanıyoruz sayılır. Her gün konuşuyor 9 10 gibi. KS de dün aşure ayı sorusunu ss aldım Anne evet Aşure günüymüş diye almış onu whatsapa durum koymuş. Telefonu elime Bi aldım baktım mesaj geldi çocuktan yaparsan yeriz diye bir baktım durum atmış anne ss aldığım şeyleri niye kırpmadan koyuyorsun çocuk yazınca ne oluyor lan dedim dedim. Cinsellik sorusu ss alsam onuda koyucaksın ya dedim yok yok onu koymam dikkat ederim dedi. Ss aldığım her şeyi hoşuna giderse whatsapıma koyuyor. Sonra telefonu verdim Anane mi aradı 3 4 defa açmayınca ağladı sanki kendi kendine biraz sonra komşuya gitti şimdi. Ben bu durumda ne yapmalıyım?
Ben bu durumda ne yapmalıyım? Şimdi ağlar vakit buldukça?
Cevapla