Kadınlar genelde alışveriş yapmaya bayılır. Aşırısı ise erkekleri rahatsız ediyor tabi. Siz ne kadar limit koyarsınız?
Ben senede bir kere ferace 2 tane de ayakkabı alıyorum. Ayda bir de başörtü o kadar. 🤣 diğerlerini de ihtiyaç olursa alıyorum.
Kadınlar genelde alışveriş yapmaya bayılır. Aşırısı ise erkekleri rahatsız ediyor tabi. Siz ne kadar limit koyarsınız?
Ben senede bir kere ferace 2 tane de ayakkabı alıyorum. Ayda bir de başörtü o kadar. 🤣 diğerlerini de ihtiyaç olursa alıyorum.
Maddi imkanıma göre örneğin 15 bin gelirim var evin masrafları şu bu hepsini çıkarırım geri ne kaldı 5 bin ise 3 bini git harca derim ama yoksa yapacak bir şey yok.
Cevap
7Cevap
Parama göre değişir
Sinir yok ama esim limit koyuyor
Nasıl yani? Kendisi tutumlu ve harcamalarına sınır koyuyor yani öyle mi? İyiymis bu.
İhtiyacı olanı alsın aga ne yapayım
koymam istediğinden istediği kadar alabilir
İkimizin toplam maaşımızın yarısı
Gider masraf vb disinda elimde kalan paranin %15 i
Miktar olarak sordum. Verdiğin oranın neye tekabül ettiğini bilemem
Bende ne kadar para kazandığımı bilemem.
%15 kadar para veririm alisveris icin o kadar.
20 binlik Kart onda
O kadar parayla ne alıyor her ay yahu
O kadar harcamasa da en az 7-8 gidiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?