Benim için en bariz olanı;
'Karşı tarafı dinlemeyip sadece konuşmak için beklemek.'
Var mı sizin örnekleriniz?
Benim için en bariz olanı;
'Karşı tarafı dinlemeyip sadece konuşmak için beklemek.'
Var mı sizin örnekleriniz?
En ufak tartışmada kelimelerin gereğinden fazla sert olması.
Çözüme bağlanan konuların sürekli olarak tekrar gündeme getirilmesi.
Sen anlatırken sana değil telefona bakması veya yerinde rahat duramaması.
Kıyaslama yapması.
Anlatım yapılırken araya laf katması.
Karşı tarafın umursamaz cevaplarına paragraf paragraf yazı yazmak. Alma - verme dengesinin bozulması. Sürekli suçlanan tarafta olmak. bir kaç kırıntı için sürekli bir ödül ceza sisteminin dayatilmasi. Kendi karakterini ortaya koyduktan sonra partnerin bidi bidisi kavgası vs vs.
Anlaşılmaması , empoze edilmesi ve saygı duyulmamasi
Ders niteliğinde 👌
Kaybet bir yere başak :D lazım oldukça okursun
Ben sorunu kökten çözdüm 😅 ihtiyacı olan buyursun okusun 🤫
He adamı gömdün yani haha tebriksss
Teşekkürlerr
dinlememek. aşağılamak, hakaret vari konuşmak. Manipüle etmek
Manipüle çok güzel bi örnek oldu 👍
keşke tecrübe etmeseydikte bu örneği vermeseydik
Cevap
12Cevap
Birbirlerini dinlemiyorlarsa veya anlamıyorlarsa
Söylenene cevaptan ziyade, farklı şeyler saçmalaması..
Dinlememek işte o 🙄
Değil..
Empati, göz teması, iyi bir dinleyici olmamak gibi etkenler olabilir.
Bir şey anlatırken karşı tarafın sürekli araya girmesi..
Biri konuşurken başka yerlere bakmak dikkatini vermemek
Detaya katılmakla birlikte, aynı zamanda hep tek tarafın mesaj atması bekleniyorsa bu iletişiminde sağlıklı olduğu söylenemez
Anlattığım bir şeyde yapmadı gereken bir şey varsa yarım yamalak yapması. İş yerinde çok rastlıyorum bu duruma.
+ karşı taraf konuşurken onu dinlemek yerine kendi söyleyeceğini zihninde hazırlamak
Karşı tarafın devamlı olarak kendini haklı doğru görmesi, ve saygıdan yoksun olmasıdır.
Tek taraflı monolog bir iletişim, seninde söylediğin gibi
Geçiştirici cevaplar vermek
Manipüle etmeye çalışmak
Kendini sadece çok biliyor sanmak
Bilmediği konuda bilmişlik taslamak
Sadece tek tarafın konuşması..
Kişinin karaktersiz oluşu jdmdkd
Çok fazla seni anlıyorum demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?