Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın şizofren ama sülaledekiler inanmıyor
Hiçbir şey açıklayamazsın sadece yırtınarak iki elini vurarak bağrır bir saat. Hep iftira yalan. Durduk yere ben salonda otururken (salonda uyuyorum) geldi dün gece 12de camı kapatmaya, kendi kendine ahlaksız diyo ben de taklidini yaptım e terbiyesizsin benim karşında nasıl oturuyorsun diyo sırf ayağımı bacağımın üstüne attım diye ben de ben karanlıkta otururken gelen sensin dedim. Soysuz ebu cehil diyerek gitti. Her gün iğrenç bağrır sesi o kadar kötü ki kadına benzer bi şey yok anlatamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benim annemde cok bagriridi. senin annen gibi pencereyi falan actirmazdi.10 gun once vefat etti. ev cok sessiz oldu. hala pencereyi acarken annem kizacak saniyorum. cok ozluyorum annemi. sende kiymetini bil. istedigi kadar dengesizlik yapsin. sonucta hayat cok yipratmistir psikolojisi bozulmustur. sana bisey olsa veya Allah korusun ölsen inan en yakin arkadasin 3 gunde unutur ama annen omur boyu unutmaz. neyse sen simdi anlamicaksin ama birgun anlicaksin
Senin burada metres kadına bi ben böyle bulamadım dediğini biliyorum senin yorumların yanlış
Evet dogrudurda Ben evli degilimki metres bulayim
Da eki ayrı. Cahilsin.
Ukala olmaktan iyidir :) annenden baska kimsede sevmez seni. bugun yuzune gulenler yarin yuzune bile bakmaz emin ol
Senin dediğin hangi şey doğru ki? İt ürür kervan yürür. Metresi destekleyecek kadar aşağılık kötü insansın.
Bana inanmiyorsan annesini kaybetmis baska birisine sor. bende senin gibi dusunuyordum. ama yanildigimi is isten gecince anladim. sende aklicaksin birgun ama is isten gecmis olcak
Off benim annem öyle agresif bir insan değil kötülük yapmak huzur bozmak isteyen biri belki elinde değil paikopat olmuş kadın
Kimbilir neler yasamistir insanin gencliginin gitmesi bile psikolojisinin bozulmasina yetiyor. kolay degil evlenmek cocuk buyutmek. biraz ayri kalsan anlarsin belki
Biliyormusun ben anneme anneler gununde falan hic cicek almamistim. ilkkez cicegi gecen hafta aldim mezarina diktim
Evde fenalasti kollarimda öldu annem. kalbi atiodu zarzor nefes aliodu. ambulans gec geldi 35 dk da geldi ambulans gelmeden 5-10 dk once hareketsizlesti
Çok kötü bir durum ama burada aylar önce yaptığın o metresi destekleyen yorumdan sonra senin doğru yola iletilmen için bir yol olmuştur belki.
Ambulans geldi salona girdi kapiyi kapattilar cihazla sok falan yaptilar.5 dk sonra ambulanstaki kadin cikti basiniz saolsun dedi kagit imzalatti verdi 180 bilmem kaci aricaksiniz cenaze islerini onlar gelcek sizi yonlendircekler dedi ve gittiler.2 saat evde halinin ustunde annem cansiz yatiyordu son kez yanaklarini boynunu tuttum elini tuttum. gozleri acikti kapadim yine aciliyordu. gozu acik gitti.
Ben metresi desteklemedim. kadin kufurler etti metrese ona mudahil oldum. ayrica adamin evliligi ruhen bitmis kimle istiyrosa onunla yasar 4 kadina kadar hakki var
İlk karısının rızası yoksa yok. Boşanıp üstüne düşeni yaptıktan sonra yapabilir ancak. O adamın evliliği bititğinden değil abazalıktan yaptığını biliyorsun
Ilk esinin rizasi diye bisey yok. riza aransaydi hicbir es riza vermezdiki. kendin biseyler uydurma. ayrica ilk esininde haberi varmis metresten ayrica adam ilk esiyle cinselligide kesmisti.
Off bi git dini araştır gel karısına of dese günah işliyor adam. O kadar büyük bir kul hakkı kadının rızası dışındaysa sen düşün ahı
Sen boş ver elalemi sen annenin sana ahini dusun. omur billah giremiceksin cennete. cehennemde kibirinin sonucu atesi tadacaksin. annen hakkini helal etmicek sana. bidahada bana yazma benide engelle
De eki ayrı. Ben anneme hakkını helal etmiyorum. Ne kibri? Bdnim kibirlenecek bir malım mülküm olmadı şuana kadar, ben sadece Allah’a sığındım. Hiçbir şeyde doğru düşünmüyorsun. Zaten yazmayı da bilmiyorsun. Kul hakkı yiyenleri destekliyorsun.
Kibir sadece malla mulklemi oluyor bukadar cahilsin iste. kiz guzeldir ben guzelim diye kibirlenir. falan filan. senin annende ne hakkin olacak. kendin diyon malin mulkun yok malini mulkunumu harcadin annene hakkin olcak. annen yillarca seni emzirdi altini temizledi yemek yedirtti. sen ukalasin istedigin kadar namaz kiz oruc tut. basini kapat Allaha sigindim diyerek kendini kandir. and olsun o atesi tadacaksin. akp liler gibi herhalti yiyip kendini musluman sananlardansin sende. neyse birdhaa yazma bana insan olan laftan anlar yazma engelle. sen gizli olmasan ben seni coktan engellemistim. hadi atesin bol olsun
Bak cahil. Allah seni ıslah etsin diyeceğim ama ya da cezanı Çek. Sende iman olsa Allah korkusu olsa sen nikahsız elin kocasının evinde yaşayan kadına metrese bi bana denk gelmedi böylesi demezsin. Sapıklıklarındna başını kaldırıp öyle dini, kul hakkını, mazlumları öğren. Ama anlayamazsın.
Bende iyi biliyorum bazı anneler ve ebeveynler böyledir anlayamazsın sorunlarını allah sabır versin
Evet canım. Bunu herkes de anlamaz. Senin annen de mi böyleydi?
Annem anlayışlı çok şükür, annem değil ailemden bir birey diyelim ben de onun sorunlarını anlayamıyorum senin sorunu görünce aklıma direk geldi
Soysuz Ebu Celil sjsjsjs iyimiş lan 😂
anneler iyidir seni en çok seven kişiler onlardır