Eşek gözlüm diyen birisi hakaret mi etmiştir?

-
(7 Ağustos 2022, yokartıkya, saat: 10:37).
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eşek gözlüm diyen birisi hakaret mi etmiştir?

-
(7 Ağustos 2022, yokartıkya, saat: 10:37).
Eşek gözlüm Anadolu'da özellikle çiftlerin birbirine ettiği bir iltifat şeklidir. Şimdiler pek günümüzde böyle şeyler kalmadığı için tuhaf karşılanıyor tabi ki.
Pörtlek gözlü dese hakaretre eşek gözlüm demek en büyük iltifat küçükken bana küçükken hep eşek gözlü derlerdi kimi ceylan gözlüm diyor çünkü en güzel gözler eşekler de ve ceylanlar da
Eşeği neden bir hakaret amaçlı söylerler anlamış değilim zaten. Mis gibi hayvan.
Aynen he köylerden her hamallığı yapan eşek, gene hakarete uğrayan eşek
Bu hayatta ne yaparsa yapsın insanlara yaranamayan bir hayvan.
Bir eşek görmelisin, gerçekten gözleri büyük ve siyah, yavrusu sıpa daha tatlı. Benekli gözüm, kömür gözlüm de var. At gibi kadın deyişi de var, bizim insanımız hayvanları seviyor.
Cevap
30Cevap
En güzel gözudur eşek gözü öyle söylerler
Evet hakarettir
bana kızdırdığım zaman sıpa diyen birisi vardı 😂 sıpayı severim ama koskoca kadına da eğreti oluyor be 😀
Sıpa ne ya küçük çocuklara söyleniyor o hshshs
bence de 😂 sıpalık ediyordum demek küü 😂
Ahaha ama bence alınma yaa şimdi baktım da bu tatlı hakareti ben de isterdim şahsen 😂
sıpa sevimli işte o da o anlamda söylüyordu 😂
İyi bari 😂☺️
Dünyada en güzel göz esseklerindir. Essek gözlüm derken o senin çok güzel gözlerinin olduğunu, yakıştığını, seni dahada guzellestirdigini kisaca iltifat etmiştir. Güzeldir bence
Ceylan ve eşeğin gözü bizim toplumda güzel sayılır. Vaktinde oda arkadaşıma ben de derdim. Kocaman gözleri vardı. Büyük gözleri olana deniyor.
Dünyanın en güzel gözleri eşeklerdedir, o yüzden hakaret değil iltifat olarak kullanılır eşek gözlüm
İnsani özelliklerimizi benzetmediğımi, hayvan yok zaten. Eşek gözlüm, ceylan bakışlım, at gibi...
Ama dünyanın en güzel gözlerine eşekler sahip değil
Eşeğin gözlerine bak oradan ne çıkarıma varırsan
Hayır kimsenin bunu hakaret amaçlı söylediğini sanmıyorum
Eşek gözlü hakaret değil ama hakaret olduğunu düşünen eşektir
Eşeğin gözleri güzeldir, "eşek gözlü" iltifattır.
Dünyanın en güzel gözleri eşeklerdedir, sana ettiğim iltifatlar hep bu nedenledir...
Bence değil, ceylan gözlüm diyende var elbette🙂
Ne alaka, bu söylemin iltifat olarak kullanıldığını herkes bilir
Eşekler en güzel gözlere sahip derler. Hakaret olduğunu düşünmüyorum ben.
Hayır ama demese iyi tabi. Eşeklerin gözü büyük ve güzeldir.
Hayır iltifattır sadece eşek denildiği için hakaret gibi algılanabiliyor
Aslında bir iltifat ama eşek denildiği için hoş gelmiyor olabilir
Kimine göre hakaret kimine göre iltifat övgü kimin ne tepki vereceğini bilemezsin
Hayır, eşek gözleri güzeldir. Yani aslında bir iltifattır.
normalde iltifat diye edilir ama ben şahsen bu şekilde denilmesinden rahatsız olurdum ; Ahu gözlüm , Ceylan gözlüm demek varken ;eşek gözlüm nedir yahu 🤭hem eşek hoş laftan ne anlar değil mi ama😄😜
Hayır hakaret değildir dünyanın en güzel gözleri essektedir hatta eşsek gözünün güzelliği ile sesinin çirkinliğiyle meşhurdur essek gibi ne bağırıyorsun derse o hakarettir işte ama essek gözlüm asla hakaret değildir
Hayır ama eşeğin gözünü bilen başka şeyinde bilir
Biri bana eşek gözlüm dese onunla irtibatımı keserim. Başka iltifat mı kalmadı da yok bal porsuğum, yok eşek gözlüm gibi saçma sapan betimlemeler kuruyorsunuz?
Hayır iltifat 😅
İyi bare 😂
Ya ahahah cedric'i koymuş profiline :D <3]
Çocukken çok izledim tabikii 😍
Hshshshs hatırladığım İyi oldu bir ara ben de izleyeyim :D
<3 😂
eşeğin gözleri dünyadaki her şeyin gözlerinden güzelmiş o yüzden söylemiştir
Gözlerinin güzel olduğunu söylemeye çalışmış ama bunu söylemenin daha hoş yolları var😂🤦♀️
Ama dünyanın en güzel gözleri eşeklerdedir
Hayır çünkü en güzel gözler eşekte bulunur
Yok sanmıyorum ceylan gözlüm gibi bir şey oda.
Eşek gözü dünyanın en güzel gözüymus...
eşek göz cok guzeldır.
Hayır bu bir iltifattır.
Sende ona "Bornova Bamyalım" de.
Yok etmemistir
dünyanın en güzel gözleri eşşeklerdedir
Hayır eşeklerin gözleri gerçekten çok güzel
İltifattır
En güzel göz eşek gözleridir
Boyun kaç öğrenciler yetişti seni çok genç duruyorsun
ya mal mısınız ya hiç mi duymadınız daha önce? Elbette güzel bir söz. İltifat maksadıyla söylenir
Genelde güzel derler bu tabir içinde bilemedim
Övgü
ben sıçan gözlüm derdim sevgilime
hayır
Bence hakaret değil
hayır
Hayır
İltifattır o..
Sen de at yraklim de
fena sövmüş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?