Ay ben cok isterdim ya keske hep şu yaşlarımda kalsaymışım. Tek derdim herşeyimin pembe olmasını istemekti. Değerini bilemedik o zamanların😅 Siz çocukluğunuzu özlüyor muydunuz? Çocukluk döneminiz nasıldı?


Oha çocukluğun buysa şimdi ki halini düşünmeyelim Allah özene bözene yaratmış lafının hık demiş burnundan düşmüş hali Allah nazarlardan korusun
Sanmam Allah sahibine bağışlasın
Öyle olsun bakalım
Cevap
8Cevap
çok istiyorum bazen 🥺 her şeyi en baştan yaşamak istiyorum ama aynı hafıza ile yaşamışlıklarımı unutmadan
Almiyim. Kötü günler 1999 depreminden başladı. Bir daha da iyi olmadı
İşin komiği Gölcük depremi olduğu sene 2 ay önce Azerbaycanda da olmuştu. Yani paralel gitti hayatlarımız. 5 yaşım vardı
Keşke dert tasa yoktu
Cocuklugum guzel gecti ama istemezdim
İsterdim
Akp olmayacaksa olur
Söyle berfin bir şey olmaz :D
Peki :D
Asla
Yok istemem
İsterdim
İsterdim
Hayirr
İsterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?