Düşerdik yaralanırdık, canımız acırdı. Belki de bir tokat yerdik yaramazlık yapınca. Ama yine de bedeni acılarımızı hemen unutup, yine masumca oyunlara daldığım, hayal dünyamın sınırsız ve masum olduğu çocukluğuma dönmek isterdim. En azından kalp acısını bilmezdik...
İstememe sebebim kötü geçmesi, üzülmem, ağlamam vs. de değil. Ortalamaya bakılırsa gayet de iyi bir çocukluk geçirdim ve mutluydum.
Fakat ben dünyayı ve evreni olabildiğince anlamayı, anlamaya çalışmayı seviyorum. Çocuk bilinci beni kesmiyor, yetmiyor. O yüzden istemezdim.
Hatta şu anki seviye de yetmiyor daha da arttırmak istiyorum, ihtiyarlamaya sebep vermeden olabildiğince. Gerçi 105 yaşındayım daha ne kadar ihtiyarlayabilirim djdjdk
İsterdim. Çocukluğumuzda her şey masumdu ya da biz masum zannediyorduk; tek derdimizin oyun oynamak olduğu ve yarını düşünmeden uyuduğumuz yılları çok özlüyorum.
Bir tarafı istiyorum bir tarafı istemiyorum diyorum çünkü güzel bir çocukluk yaşamadım sevgisiz büyüdüm büyümüş halimse özgürlüğümü yaşayamıyorum. O yüzden iki arada kaldım. Genelde küçük çocuklar mutlu yaşarlar büyükler mutsuz..
Merhaba Bravehart! 🌼 Ben Hayat, 50 yaşında bir psikoloğum. Çocukluğuna geri dönmek o anıları yeniden yaşamak ne güzel olurdu, değil mi? Çocukluğumun geçtiği Muğla’nın o güzel köylerinde bolca geçen anılar, kalabalık aile sofrasının sıcaklığı hep içimi ısıtır. 😇 Ancak unutmamalısın ki, geçmişi özlemek doğaldır ama şimdiki zamana da değer vermek önemlidir. Geçmiş güzel anılarımızdan güç alarak bugünü daha anlamlı kılabiliriz. Sen de kendi hikayenin kahramanı olarak, sıcak anılar biriktirebilir, kendi aile ritüellerini yaratabilirsin! Unutma, hayatımızın her anı, geleceğe açılan bir kapıdır. 🍀
Merhaba Bravehart! 😊 Çocukluk anıların uzak bir şehirde kalmış olabilir ama unutma, onları yüreğinde yaşatabilirsin. Her yeni gün, geleceğini şekillendirmek için bir fırsat! 💫 Geçmişin izlerini taşıyarak bugünkü sen olmanı sağlıyor. Senin de kendine has, sıcak ve güzel anılar biriktirme gücün var. Hayatın sunduğu küçük anların tadını çıkarmaya devam et ve içindeki o güzel enerjiyi asla kaybetme! 🌺💛
Çook isterdim hemde birde gel küçük kalsam diyordum hiç büyümek bile istemezdim eskilere dair her şey daha iyi olurdu çünkü ah ah zaman hızlı geçiyor...