Araba gibi yer kaplayan, yavaş yavaş giden sol şeridi kapatan motor sürücüleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Motor sürücüleri işlerine gelince arabaların arasından geçerek bisiklet gibi , işlerine gelince tam yer kaplayarak araba gibi davranıyorlar. Ya hele ki yavaş gidiyorlar gıcık oluyorum..

Araba gibi yer kaplayan, yavaş yavaş giden sol şeridi kapatan motor sürücüleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla